فهرست متفاوت ناظم الشریعه/ ستاره‌ها به تیم ملی فوتسال بازگشتند

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواخر شهریور ماه در تورنمنت آستاراخان روسیه شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه فهرست ۱۴ نفره ملی پوشان را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه آستاراخان روسیه اعلام کرد. از نکات جالب این فهرست می‌توان به نام ستاره‌های بزرگی اشاره کرد که پس از مدت‌ها بار دیگر در لیست تیم ملی قرار گرفته‌اند تا بتوانند با نمایش زیبا و دلنشین این بازیکنان پرچم کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بالا برود.

ستاره های ایرانی به دنبال درخشش در آسمان روسیه

در فهرست جدید ناظم الشریعه می‌توان به نام بازیکنانی، چون علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید، فرهاد توکلی و قدرت بهادری اشاره کرد که سال‌ها در کنار هم توانستند عنوان‌های مختلفی برای کشورمان کسب کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۴ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند


در این فهرست نامی از سپهر محمدی دروازه بان کهنه کار تیم ملی و همچنین حسین طیبی ستاره تیم غیرت آلماتی قزاقستان دیده نمی‌شود. این هم می‌تواند از نکات جالب توجه فهرست ناظم الشریعه باشد. شاید برخی منتقدان اعلام کنند که چرا محمدی و طیبی با اینکه آماده هستند و هر ۲ در خارج از کشور بازی می‌کنند به این اردو دعوت نشده اند و یا چرا فرهاد توکلی که مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده به یک باره به این اردو دعوت می‌شود؟ همچنین منتقدان می‌توانند در این لیست به نام حمید احمدی اشاره کنند که کمیته انضباطی او را ۶ ماه از حضور از میادین فوتسال محروم کرده است.


بیشتر بخوانید: حریفان تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدند


سرمربی تیم ملی فوتسال که سال‌ها است در کنار این بازیکنان حضور دارد و با خلق و خوی آن‌ها آشنا است، بهتر از هر شخصی می‌تواند نسبت به بازیکنان منتخب تیم ملی توضیح بدهد.

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از برگزاری اردوی آستاراخان خود را وارد تنور داغ رقابت‌ها می‌کند. اصلی‌ترین محک جدی تیم ملی می‌تواند همین اردوی روسیه باشد. جایی که در آن کشور‌های قدرتمند و سطح اول فوتسال جهان حضور دارند.

تیم ملی روسیه همیشه در فوتسال سرآمد بوده است. تیم‌های آذربایجان و قزاقستان هم از بازیکنان برزیلی و اسپانیایی الاصل در ترکیب خود استفاده می‌کنند و شرکت در این تورنمنت می‌تواند محک بسیار خوبی برای بازیکنان ایران تا قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی باشد.


بیشتر بخوانید: پرهیزکار: بازی تدارکاتی با بلژیک و ایتالیا قطعی شد


کمیته فوتسال تلاش می‌کند بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتسال کشورمان تدارک ببیند تا این تیم بتواند بار دیگر قهرمان آسیا شود. امیدواریم تمام تصمیم‌های کادرفنی منجر به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و همچنین درخشش در جام جهانی لیتوانی شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار