دستگیری سارقان لوازم خودرو نارمک

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری ۳ سارق لوازم خودرو در پشت بام خانه‌ای مخروبه در نارمک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک بیان داشت: ساعت ۲ بامداد روز جاری بیست و سوم شهریورماه ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در حال گشت زنی در خیابان سعدی بودند که به سه موتورسوار که به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده بود در کنار خیابان در حال حرکت بودند، مشکوک می‌شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مدتی ماموران رفتار موتورسواران را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: راکب موتورسیکلت، وسیله نقلیه اش را در کنار یک خودرو سواری ۲۰۶ متوقف و ترک نشینان آن مشغول خم کردن درب خودرو ۲۰۶ می‌شوند که ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت مالی وارد عمل شده و دستگیری موتورسواران را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام از سامانه پلیس، مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد، ادامه داد: متهمان با دیدن گشت انتظامی کلانتری سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.


بیشتر بخوانید: دو سارق گوشی قاپ تهران به دام افتادند


سرهنگ ضرونی افزود: متهمان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار خود ادامه و ماموران برای متوقف کردن موتورسیکلت، ۲ تیر هوائی شلیک وی سارقان همچنان به فرار خود ادامه می‌دادند تا اینکه وارد خانه‌ای مخروبه در محله نارمک شدند.

وی با اشاره به اینکه سایر گشت‌های انتظامی کلانتری نارمک که در محدوده اختفای متهمان در حال گشت زنی بودند، برای دستگیری متهمان وارد صحنه شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تیم‌های عملیات کلانتری وارد مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ سارق را در پشت بام خانه مخروبه دستگیر کردند.

کلانتر محله نارمک با بیان اینکه متهمان در کلانتری به همکاری یکدیگر در سرقت لوازم خودرو با موتورسیکلت سرقتی اعتراف کردند، گفت: هر سه متهم اظهار داشتند: با موتورسیکلت سرقتی، موتورسیکلت و لوازم داخلی خودرو سرقت می‌کردند.

سرهنگ ضرونی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان در خصوص کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار