آماده باش اکیپ‌های راهداری برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آماده باش اکیپ‌های راهداری استان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش رو بودن سفر‌های اربعین حسینی (ع) و افزایش تردد در محور‌های استان اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح ایمنی جاده‌های استان راهداران با تمام توان و تجهیزات آماده خدمت رسانی به زوار کربلا هستند.

او با بیان اینکه در ماه‌های اخیر نقاط پرتصادف در مسیر‌های تردد زائرین شناسایی شده است، گفت: برای به حداقل رساندن حوادث در این محور‌ها نسبت به آشکارسازی نقاط پرتصادف با اجرای عملیات خط کشی و نصب تابلو، علائم و تجهیزات ایمنی جهت آرام سازی ترافیک در محور‌های مورد نظر اقدام شده است.

جمشیدی با اشاره به همکاری‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و پلیس راه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری با تجهیزات کامل با هماهنگی پلیس راه برای تامین امنیت وایمنی زائران حسینی (ع) در محور‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری مستقرخواهند شد.

او گفت: با توجه به اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری به عنوان رئیس کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی معرفی شده است، طرح خدمت رسانی متمرکز به زوار اربعین حسینی (ع) را همزمان با سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح خدمت رسانی متمرکز به زوار اربعین حسینی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.