پلیس سوادکوه؛ ناجی پسر بچه ۶ ساله

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پیدایش کودک ۶ ساله‌ای به نام علی اصغر حین برگزاری مراسم عاشورای حسینی و بازگرداندن وی به آغوش خانواده توسط ماموران وظیفه شناس خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: استوار شیرآقایی و سرباز وظیفه فلاحتی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی حین برقراری نظم و امنیت ترافیکی مراسم عاشورای حسینی در شهر زیرآب سوادکوه به یک پسربچه ۶ ساله که با چمشان گریان در حال تردد در بین جمعیت بود، برخورد کردند.

او افزود: ماموران وظیفه شناس با صحت عمل و حس مسئولیت پذیری با مراجعه به کودک و بررسی موضوع دریافتند، این کودک خردسال گم شده و به دنبال خانواده اش می‌گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: علی اصغر ۶ ساله که در حین برگزاری مراسم دسته روی عزاداری امام حسین (ع) در رزو عاشورا از خانواده اش جدا شده و به شدت ترسیده بود با کمک پلیس توانست خانواده اش را پیدا کند.

سرهنگ خادمی افزود: خانواده این کودک خردسال طی تماس تلفنی با دفتر نظارت همگانی پلیس از تلاش و زحمات کارکنان انتظامی شهرستان سوادکوه و این دو مامور وظیفه شناس قدردانی کرد.
انتهای پیام/س

پلیس سوادکوه کودک ۶ ساله را به آغوش خانواده برگرداند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.