در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازداشت احتکار کننده بزرگ آرد در خلازیر/ کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد تقلبی

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از شناسایی انبار تولید آرد تقلبی در خلازیر و دستگیری متهم پرونده خبر داد.

// پس از تایید آقای عابد منتشر شود///// دستگیری متهم اخلال کننده در نظام اقتصادی آرد استان تهران/ کشف انواع دستگاه‌های تولید آرد تقلبی در انباری غیر مجاز تهیه آردحسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تخلف در زمینه عرضه آرد، پرونده‌ای تشکیل شد و مأموران گشت تعزیرات استان به همراه بازرسان اصناف، وزارت صمت و نمایندگان وزارت بهداشت به انباری در چهارراه خلازیر اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی پرونده و بازرسی از انبار مشخص شد که متهم با راه‌اندازی کارگاه تولید آرد، اقدام به توزیع آرد تقلبی و خارج از شبکه می‌کند.

ایزدی تصریح کرد: متهم با تهیه کیسه‌های آرد یارانه‌ای و همچنین خریداری آرد‌های دولتی از سطح بازار، سفارش تهیه آرد‌ با درصد‌های مختلف سبوس را دریافت می‌کرد و پس از طی فرآیند‌های مختلف و سبوس گیری از آردها، محصولات را با کیفیت پایین در بازار آزاد عرضه می‌کرد. به عنوان مثال متهم هر کیلوگرم آرد را با قیمت ۵۵۰ هزار ریال خریداری و آن را با قیمت ۷۵۰ هزار ریال عرضه می‌کرد و در ازای هر یک کیلوگرم فروش محصول، ۲۰ هزار تومان سود نامتعارف کسب می‌کرد.


بیشتر بخوانید: پلمب انبار شرکت فروش تجهیزات پزشکی قاچاقچی کانادانشین در پایتخت/ سازمان تعزیرات: به سراغ بیمارستان‌های خریدار این لوازم خواهیم رفت


رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه متهم تخلف ارتکابی خود را قبول نداشت، گفت: متهم علاوه بر فروش آرد بی کیفیت با قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب، از نظر بهداشتی نیز باعث تخلف شده بود و در محیطی کاملا غیر بهداشتی اقدام به فعالیت می‌کرد.

او افزود: متهم به دلیل اخلال در روند توزیع آرد استان تهران مجرم شناخته و با دستور قضایی بازداشت شد.

به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران هزار کیسه آرد تقلبی، دستگاه‌های مختلف سبوس گیری، نقاله، لوله انتقال آرد در انباری مذکور کشف و توقیف شد.

ایزدی اضافه کرد: این پرونده تا زمان شناسایی همدستان متهم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

فروش آرد تقلبی در یک انبار غیرمجاز در خلازیر

برچسب ها: تعزیرات ، گرانفروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار