مشاور وزیر ورزش و جوانان:

هیچ کس توان مقابله با ما را ندارد

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت:دشمنان به روش‌های مختلف توطئه‌های خود را علیه ایران پیاده می‌کند، اما مردم و مسئولان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند و علیه دشمن به کار می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سید قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران عصر یکشنبه در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان مرکزی از سری برنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان و یادواره ۳۳۲ شهید ورزشکار در اراک اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز به وجود آمدن با پشتیبانی و حمایت مردم و توسل و توکل به خدا پایه‌ریزی شده است. امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از هر روش و توطئه استفاده کند در نهایت پوشالی بودن خودش بیشتر نشان داده می‌شود.

او با اشاره به چگونگی شکل گرفتن و به قدرت رسیدن نظام به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و امروز هم تداوم آن با راهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب بیان داشت: طی ۴۰ سال عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان با انواع روش‌ها و توطئه‌های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته و تا امروز که با ابزار نوین دارند با نظام مقابله می‌کنند، در تمام مقاطع در دوران مدیریت و رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، با حمایت و پشتیبانی مردم و توکل بر خداوند دشمن با شکست روبرو شده است.

آرامش امروز حاصل خون شهدای گرانقدر است

قاسمی خاطرنشان کرد: این مطالب را می‌گویم و تاریخ را ورق می‌زنم تا جوانان و نسل امروز جایگاه رفیع شهدا را بدانند و بدانند این آرامش که امروز در کشور حاکم است نتیجه و حاصل خون شهدای گرانقدر است و امروز به پاس ۳۳۲ شهید ورزشکار این استان این مراسم برپا شده است.

او چنین برنامه‌ها و مناسبت‌ها را فرصتی مناسب برای قدر شناسی از شهدا دانست و افزود: در جهت حفظ و ارتقای کرامت و عزت ایثارگران و فراهم نمودن زمینه‌های بهره مندی از توانایی‌های ایشان با رعایت مقررات و قوانین مربوط به این مهم اهتمام ورزیده شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: البته در شرایط کنونی دشمنان آرام ننشسته و به اشکال و روش‌های مختلف توطئه‌های خود را علیه ایران پیاده می‌کند، اما مردم و ملت و مسئولان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند و علیه دشمن به کار می‌برند و هیچ کس توان مقابله با ما را ندارد.

او در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: جوانان ورزش را سرلوحه خود قرار دهند. این کشور نیاز به جوانان برومند و قوی دارد،جوانان غیور، چون جوانان گذشته که امروز به عنوان شهید نام گرفته اند.

قاسمی بیان داشت: امروز فراموش نکنیم و مسائل مربوط به حوزه امور ایثارگران تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان را به طور جدی پیگیر شویم و چنین برنامه‌ها و مناسبت‌ها را فرصتی مناسب برای قدر شناسی از خانواده‌های معظم شهدا بدانیم.

او ابراز امیدواری کرد با تعامل و همفکری شرایط مطلوب برای فعالان عرصه ورزش و جوانان در کشور مهیا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.