بن رودز: ترامپ از پادشاهی دیکتاتوری حمایت می‌کند

معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت پیشین آمریکا از اعلام حمایت رئیس‌جمهور این کشور از عربستان در قضیه حمله به آرامکو به شدت انتقاد کرد.

بن رودز: ترامپ از پادشاهی دیکتاتوری حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت پیشین آمریکا، از حمایت‌های بی‌دریغ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، از رژیم حاکم در عربستان انتقاد کرد.

او در حساب توئیتری خود نوشت: رئیس‌جمهوری که دائما دروغ می‌گوید، به ما می‌گوید که بر اساس گفته کشوری پادشاهی عمل می‌کند که تحت حاکمیت دیکتاتوری بی‌رحمی قرار دارد که یک روزنامه‌نگار واشنگتن پست (جمال خاشقجی) را به قتل رسانده و در مورد آن دروغ گفته است. ما به اینجا رسیده‌ایم!

روز شنبه نیرو‌های یمنی در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تاسیسات آرامکوی عربستان را هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله موجب کاهش ۵۰ درصدی تولید نفت این کشور شد.

در پی وقوع حملاتی به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان، ترامپ روز یکشنبه با اعلام اینکه «معتقدیم می‌دانیم چه کسی مسئول حملات به تاسیسات نفتی عربستان سعودی است» گفت کشورش برای پاسخ دادن به این حملات آماده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
هی بن رودز: بر جهان آگه گشت که بین آمریکائیها کسی هم هست که با واقعیات و بر اساس داده های واقعی افکارش را جمع و جور میکند یعنی اینکه:
تو درست حدس زده ای گاوان شیرده عربستان آل سقوط نیازی به دشمنان خارجی ندارند که بخواهند بر جنگ بین یمن و عربستان تاثیر بگذارند و این تا زمانی است که: اندیشمندان و متفکران سیاسی داخلی در عربستان یا زندانی میشوند و یا مانند آیت الله شیخ نمر اعدام+ اعدام های گسترده جدید و یا منتقدین حکومت با اره تکه تکه و در اسید ذوب میشوند و یا تجار و بازرگانان را در یک هتل با زور و ارعاب وادار به پرداخت بخشی از اموال میکنند و.... از آنجا که سیستم جمعیتی کشور عربستان بر قوم و قبیله استوار است و اصل خون خواهی برای این قبایل بسیار مهم تلقی میشود همین پارامترها+ اینکه رهبران انصارالله بسیار هوشمندانه بر خلاف رهبران ائتلاف کننده جاهل عرب یعنی همان گاوهای شیرده عمل کردند و از اول شروع تهاجم و حمله هیچوقت علیه مردم بیگناه مناطق مسکونی را موشکباران و بمباران نکردند هیچوقت مساجد و کلیساها و آمبولانسهای حمل مجروح و بیمارستانها و مراسم عروسی وعزا را بمباران نکردند بنابراین پارامترهای قبلی را به این موضوع اگر پیوند بزنید شما هم نتیجه میگیرید که رهبران انصارالله با تعداد زیادی بمبهای ساعتی تنظیم شده و متحرک در عمق خاک دشمن خودشان توانستند این عملیات دقیق و هوشمندانه یعنی انهدام شرکت نفتی آرامکو را با 10پهپاد براحتی با داده ها و اطلاعات مردم ناراضی عربستان انجام بدهند پس رزمندگان یمن و رهبران انصارالله هیچ نیازی به حمله و کمک ایران و یا عراق و یا لبنان ندارند عربستان خود بخود از داخل در حال انفجار است و چه هدیه ای بهتر از این برای ارتش و رزمندگان یمنی؟!! هان؟؟.........
آخرین اخبار