بسته اخبار حوادث امروز بیست و پنجم شهریورماه۹۸.

از دستگیری باند ۴ نفره سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت تا مرگ یک نفر در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و پنجم شهریورماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و پنجم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان منزل با ۱۰ فقره سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ پس از بررسی صحنه‌های سرقت و آثار به جای مانده از سارقان باند ۴ نفره سارقان در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه این افراد از یک خانه مجردی به عنوان مخفیگاه وسایل مسروقه استفاده می‌کردند، گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف و اموال مسروقه زیادی از آنان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حادثه رانندگی در شادگان یک کشته و پنج مصدوم

امین منصور رئیس فوریت های دانشکده علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه گفت: حادثه رانندگی بین ۲ دستگاه خودرو سواری بامداد امروز بین خودرو پراید و سمند در جاده شادگان - دارخوین رخ داد.

 اوافزود: در پی این حادثه ۲ گروه از مرکز فوریت های پزشکی مستقر در محور شادگان - دارخوین به محل حادثه اعزام شدند و پنج مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل کردند.

رئیس فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این حادثه مردی ۵۰ ساله جان باخت و  ۲ زن و سه مرد نیز به شدت آسیب دیدند.

 جاده شادگان به دارخوین یکی از محورهای حادثه خیز در جنوب غرب خوزستان است که به علت عرض کم جاده همواره شاهد حوادث خونبار رانندگی است.

اردیبهشت ماه نیز برخورد چهار دستگاه خودرو در جاده شادگان - دارخوین ۶ مصدوم برجا گذاشت.

شادگان در ۷۵ کیلومتری اهواز قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.