در جلسه امروز دادگاه مطرح شد؛

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی شبنم نعمت زاده در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

اولین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده صبح امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.


اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی دختر وزیر اسبق در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت‌زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشکری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام  برگزار شد.

اتهامات شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا دایر بر مشارکت در اخلال عمده درنظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها در ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران منجر به کسب منفعت، مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز از طریق ایجاد موسسه پزشکی در استان مذبور بدون مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نگهداری غیرمجاز دارو (قاچاق) بدون انجام تشریفات قانونی است.
بیشتر بخوانید؛ ویلای غیرقانونی دختر وزیر سابق تخریب شد+ عکس و فیلم

اتهامات احمدرضا لشکری پور فرزند هوشنگ و شرکت توسعه دارویی رسا دایر بر  مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تامین کنندگان دارو با علم به موثر بودن اقدام‌ها در ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران منجر به کسب منفعت و مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور است.

قرائت کیفرخواست شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشکری پور  توسط نماینده دادستان تهران

در ابتدای جلسه نیاز آبادی نماینده دادستان با اشاره به کیفرخواست بیان کرد: متهم شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا بازداشت به قرار وثیقه و دارای سابقه بازداشت به اتهام مشارکت اخلال عمده نظام اقتصادی به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی مردم به منظور اخلال تولیدی با علم موثر بودن کار خود است.

وی ادامه داد: مشارکت در اختلال توزیع دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت، نگهداری غیر مجاز دارو در حکم قاچاق از جمله دیگر اتهامات او است.

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی دختر وزیر اسبق در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت‌زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

نیاز آبادی تصریح کرد: متهم دیگر احمدرضا لشکری پور فرزند هوشنگ بازداشت به لحاظ عجز از توزیع وثیقه متهم به مشارکت عمده و اخلال در نظام اقتصادی کشور به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال است.

نماینده دادستان ادامه داد: اتهام لشکری پور از طریق تحصیل مال نامشروع به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال است.

وی تصریح کرد: متهم لشکری پور به اتهام تقلب در توزیع کالا و مشارکت اخلال نظام توزیعی دارو در بازداشت است.

 نیاز آبادی افزود: تقلب در توزیع کالا و دارو در شرکت توسعه دارویی رسا با مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره شبنم نعمت زاده به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال است.

نماینده دادستان ادامه داد: اخلال در نظام توزیعی و مشارکت تحصیل مال نامشروع از طریق توزیع کالا و مشارکت در اخلال نظام توزیع دارو از جمله اتهامات متهمان است.

او بیان کرد: مبلغ ١ هزار و ۶۴٠ میلیارد و ٩٨ میلیون و ۶٧٠ هزار و ٣۵٣ ریال از مجموع اتهامات متهمان کارشناسی شده و موضوع شکایت شاکیان است.

وی بیان کرد: در جلسه دادرسی متهم شبنم نعمت زاده میزان بدهی را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده است.

نماینده داستان بیان کرد: متهمان از سال ۹۲ اقدام به خرید دارو کرده‌اند و چک‌های آن‌ها برگشت خورده است و به گفته یکی از شاکیان میزان ١٨١ هزار و ٧٣٠ میلیارد و ۴١٠ میلیون و ۴٣٢ ریال مجموع بدهکاری متهمان است.

نیاز آبادی تصریح کرد: به گفته بسیاری از شاکیان متهمان در دریافت دارو و ضربه زدن به نظام دارویی کشور نقش داشته اند و کمبود دارو نتیجه کار متهمان است.

او با اشاره به شکایت شرکت‌های دارویی زیر نظر هلدینگ شستا بیان کرد: بر اساس گفته مسئولان شرکت‌های دارویی توزیع دارو تحت نظارت سازمان غذا و دارو است و شرکت رسا موظف به ارائه فاکتور فروش بوده که البته با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته آن‌ها فاکتور‌ها را ارائه نداده اند.

نماینده دادستان با اشاره به شاکیان دیگر اظهار کرد: شاکیان دیگری هم به پرونده داروسازی رسا شکایت کرده اند که یکی از آن‌ها مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی دختر وزیر اسبق در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت‌زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

نیاز آبادی بیان کرد: بر اساس گفته یکی از شاکیان شبنم نعمت‌زاده با همکاری زینب نعمت‌زاده اقدام به تغییر چک‌های خود کرده اند و اقدام آن‌ها متقلبانه و با وعده‌های واهی بوده است؛ اظهارات کذب شبنم نعمت زاده و با توجه به موقعیت خاص پدر او موجب اعتماد شاکیان شده است. 

نماینده دادستان گفت: شرکت داروسازی رسا به دلیل عجز از پرداخت اجاره بهای انبار دیگری را خریداری کرده است که دارو در آنجا دفن شده است.

نیاز آبادی افزود: متهم شبنم نعمت زاده معتقد است که لشکری پور باید پاسخگو باشد، زیرا تمام کار‌ها را انجام می‌داده البته نعمت‌زاده اظهار کرده که تمامی چک‌ها به امضای او رسیده، اما کنترلی روی تمام مشکلات نداشته و خود را مبرا دانسته است.

وی ادامه داد: متهم نعمت زاده معتقد است که لشکری پور اجازه کار به او نمی‌داده و در ادامه جلسه بازرسی مشکلات مالی و ارائه جوایز خرید دارو به داروخانه‌ها را تنها توجیه کرده است.

نماینده دادستان با اشاره به بدهی نعمت‌زاده گفت: متهم ادعا می‌کند که بدهی ۲۰۰ میلیارد تومان است و مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان صحت ندارد.

نیاز آبادی تصریح کرد :متهم نعمت زاده می‌گوید در شرکت پتروشیمی دست راست پدر خود بوده و با او همکاری می‌کرده است.

برای خرید و ساخت ویلای لواسان ۷میلیارد تومان وام گرفتم 

وی گفت: متهم با اشاره به ویلای لواسان بیان کرده برای خرید آن ۵ میلیارد تومان وام گرفتم و و دوباره با اخذ ۲ میلیارد وام دیگر اقدام به ساخت آن کرده‌ام که بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته این ویلا اکنون ۳۰ میلیارد تومان ارزش دارد که به نظر می‌رسد از منابع شرکت رسا تهیه شده باشد.

نماینده دادستان درباره نقش عباس حیدرزاده در شرکت دارویی رسا بیان کرد: متهم نعمت زاده می‌گوید حیدر زاده به عنوان مشاور لشکری پور در شرکت حضور داشته است.

نیاز آبادی ادامه داد: بر اساس گزارشات از شهرک جهان آرا مشخص شد که مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی خارجی و تاریخ گذشته در این شهرک بدون مجوز وزارت بهداشت وجود دارد.

او تصریح کرد: از متهم نعمت‌زاده درباره چرایی عدم اجازه لشکری پور در شرکت از او سوال شد و گفت به دلیل عدم تخصص من در امر پخش دارو کار به لشکری پور سپرده شدند.

نماینده دادستان بیان کرد برای توسعه شرکت دارویی رسا میزان ۴ میلیارد تومان وام از بانک ملت و ۴ میلیارد تومان وام از بانک شهر دریافت شده است برای شرکت دارویی رسا فارمد مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان وام از بانک ملت و ۶ میلیارد تومان وام از بانک سینا گرفته شده است.

نیازابادیی گفت: متهم نعمت زاده بیان کرده در شرکت توسعه تجارت نعمت و در شرکت تولیدی پترو هرمزان برای کمک به پدر خود فعالیت داشته است.

او اظهار کرد: متهم بیان کرده که تمامی موارد به لشکری پور مرتبط است و او تنها حق امضای چک در شرکت را داشته که البته طرح ادعایی که لشکری پور به او اجازه کار نمی‌داده کتمان حقیقت است.

نماینده دادستانی با اشاره به صحبت‌های عباس حیدرزاده اظهار کرد: حیدرزاده حضور خود در شرکت را به تایید متهمان می‌دانسته و بیان کرده که حضور نعمت‌زاده در شرکت پررنگ بوده است.

نیازابادی بیان کرد: حمیدرضا صفایی مدیر عامل شرکت مهرورزان بیان کرده که ارائه جوایز خارج از عرف به داروخانه‌ها از سوی شرکت دارویی رسا سبب اخلال در بازار دارویی کشور شده است.

 او تصریح کرد عباس حیدرزاده اظهار کرده که تنها به عنوان مشاور در شرکت حضور داشته و درباره میزان اطلاع متهم نعمت‌زاده بیان کرد که او از تمام موضوعاتی که در هیئت مدیره مورد بررسی قرار می‌گرفته آگاه بوده است.

نماینده دادستان بیان کرد: بر اساس اظهارات حیدرزاده مشخص شده که برداشت‌های غیر متعارف متهم نعمت زاده از منابع شرکت مورد اعتراض لشکری پور هم قرار گرفته که در نهایت با وساطت پدر نعمت زاد قرار شد  برداشت‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی شبنم نعمت زاده در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

روایت نماینده دادستان تهران از دریافت ربا توسط شبنم نعمت‌زاده

نیاز آبادی با اشاره به حساب بانکی شخصی متهم نعمت زاده گفت: متهم دارای ۲۲ فقره حساب شخصی به میزان ۱۲۲ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: متهم لشکری پور دارای ۱۴ فقره حساب شخصی به مبلغ ۳۶ میلیارد تومان و ۳۴ فقره حساب مشترک به میزان ۱۶ میلیارد تومان است.

نماینده دادستان تهران درباره حساب شرکت دارویی رسا بیان کرد: این شرکت دارای ۷ فقره حساب بانکی به میزان ۱۰۱ میلیارد تومان است که ۹۳ درصد آن متعلق به بانک ملت است.

نیاز آبادی درباره اتهامات متهم نعمت‌زاده و بدهی او به شرکت‌های دیگر اظهار کرد: نعمت زاده میزان ۸۷ میلیون بدهی خود به یکی از شرکت‌های دارویی و ۱۸ میلیارد تومان بدهی به شرکتی دیگر را پذیرفته و البته درباره یکی دیگر از شرکت‌ها بیان کرده که به دلیل نیاز مبرم به پول به صورت ربا با یکی از شرکت‌ها همکاری کرده است.

وی گفت: متهم نعمت زاده درباره فعالیت غیرمجاز اظهار کرده که به دلیل اجاره بالای ماهانه تحت فشار قرار داشته و به همین دلیل انبار معرفی کرده، اما جوابی از سازمان غذا و دارو به او نرسیده است.

نماینده دادستان با بیان این که متهم اتهامات را قبول ندارد، افزود: نعمت‌زاده اظهار کرده که به دلیل سوء مدیریت مدیرعامل اتفاقات افتاده است و اواخر از امضای او در شرکت سوء استفاده کرده اند.

او بیان کرد: به بسیاری از شرکت‌ها از جمله شرکت راموفارمین، جابربن حیان، فارابی، زهرابین و فارما شیمی ضرر و زیان بسیاری وارد شده است، به طوری که خط تولید بسیاری از شرکت‌های داروسازی بسته شده و کارگران این کارخانه‌ها در حالت تعطیل هستند.

نیاز آبادی تصریح کرد: کمبود داروی آنتی بیوتیک در اوایل سال ۹۷ به دلیل اختلال بسیار این شرکت در بازار بوده است

نماینده دادستان با اشاره به صحبت‌های غلامرضا فرجی مشاور مالی شرکت دارویی رسا بیان کرد: فرجی اواخر سال ۹۶ توسط نعمت‌زاده وارد شرکت شد که به هم ریختگی شرکت اشاره و فروش‌های نامتعارف متعدد از جمله اظهارات او است.

وی ادامه داد: ارائه سکه و مقادیر هدایای گران حقوق‌های نامتعارف از جمله کار‌هایی بوده که در شرکت دارویی رسا انجام ‌شده است.

نیاز آبادی با اشاره به صحبت‌های امین نظری مشاوره فروش شرکت رسا گفت: به گفته نظری جوایز نامتعارفی که به داروخانه‌ها داده می‌شده به دلیل رقابت‌های ناسالم بوده است.

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی شبنم نعمت زاده در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

او بیان کرد: لشکری پور معتقد است متهم نعمت‌زاده مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای خرید زمین لواسان و تسویه کردن وام یکی از شرکت‌ها از حساب شرکت رسا برداشته است و از سال ٩٧ دیگر در شرکت حضور نداشته است.

نماینده دادستان با اشاره اتهامات لشکری پور بیان کرد شرکت رفته رفته بزرگ شد و برداشت‌های ۲۰ میلیاردی در شرکت صورت پذیرفت و من هم مقصر بوده ام، زیرا شرکت را بزرگ کردم و ۴۹۰ نفر در شرکت مشغول به کار شدند.

نیاز آبادی بیان کرد: به گفته لشکری پور متهمه پس از آنکه انبار شرکت بسته شد به دنبال گرفتن انباری بود که واردات خود را به آنجا منتقل کرده و شروع به فروش آن‌ها کند و البته من با این موضوع مخالف کردم.

در ادامه نماینده دادستان با اشاره به گزارش تحقیقات وزارت اطلاعات در تاریخ پنجم آبان ماه ٩٧ افزود: نتیجه تحقیقات مدیران و کارکنان شرکت دارویی رسا حاکی از آن است که متهمان شبنم نعمت زاده و لشکری پور از بدهی‌ها اطلاع کامل داشتند و با وجود آن سعی داشتند از منابع تولید کننده دارو برای شرکت رسا نقدینگی ایجاد کنند و تلاش‌های ایشان در راستای منافع متخلفانه آن‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: دو دفتره بودن شرکت رسا، جوایز نامتعارف و غیرمنطقی و هدایا نامعقول دلایل اصلی در عدم توان در پرداخت بدهی‌های شرکت رسا بوده است.
نیازابادی اضافه کرد: مدیران شرکت رسا از حقوق و مزایای بالایی برخوردار بودند درحالی که شرکت بحران زده بوده است.

نماینده دادستان اظهار کرد: شبنم نعمت زاده در سال‌های ٩۵و ٩۶ از وضعیت وخیم شرکت مطلع بود، ولی متهم لشکری پور جوایز را به عنوان ویزیت علمی برنامه ریزی می‌کرد.

دلایل اصلی عدم توان شرکت رسا در پرداخت بدهی‌ها چیست؟

نیازابادی گفت: در تاریخ هفتم آذرماه ٩٧ قرار بازداشت متهم شبنم نعمت زاده به قرار وثیقه به مبلغ ٢٠٠ میلیارد تومان صادر می‌شود همچنین در تاریخ ٢١ آذرماه ٩٧ برای متهم لشکری پور نیابت قضایی در اهواز صادر می‌شود.

وی افزود: متهم لشکری پور در دادسرای اهواز تفهیم اتهام شده و اعلام کرده است که اتهامات را قبول ندارد و فقط مدیرعامل بوده که نتوانسته است چک‌های شرکت را به موقع پرداخت کند.

نیازآبادی درباره اظهارات لشگری پور در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات شبنم نعمت زاده افزود: شبنم نعمت زاده برای خرید زمینی در لواسان مبلغ دو و نیم میلیارد تومان از شرکت رسا برداشت کرد؛ متهمه بعد از اینکه انبار‌های شرکت بسته شد به دنبال گرفتن انبار بود که واردات خود را به آنجا منتقل و شروع به فروش آن‌ها کند که من با وی مخالفت کردم.

نماینده دادستان درباره صدور غیرواقعی فاکتور‌ها گفت: متهمان از وضعیت شرکت‌های دارویی مطلع بودند، اما با این وجود برخی فاکتور‌ها صوری بوده است.

وی ادامه داد: متهم لشکری پور گفته است که از صدور فاکتور‌های غیرواقعی اطلاعی نداشته و زمانی که متوجه شده است که در یکی از شعب شرکت در مشهد فاکتور سازی شده مدیر مربوطه را عزل کرده و این درحالی بوده که شبنم نعمت زاده مخالفت کرده است.

نیازآبادی گفت: طبق گزارش کارشناسی ٢٣ اردیبهشت ماه ٩٨، تاسیس شرکت در تاریخ ١٨ اسفندماه سال ٩٢ و به ثبت رسیدن آن برای خرید، فروش و پخش دارو، مکمل‌های دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات دندانپزشکی و بیمارستانی اشاره داشته است.

وی اظهار کرد: سرمایه شرکت در سال ٩۶، ٢٠٩ میلیارد ریال بوده است که ١۵ درصد از آن متعلق به لشکری پور بوده است و فعالیت‌های بازرگانی شرکت رسا در سال ٩٧ متوقف شده و شبنم نعمت زاده به عنوان رئیس هیات مدیرعامل و لشکری پور به عنوان مدیرعامل در این شرکت فعالیت داشته اند.

نماینده دادستان درباره دلایل اصلی عدم توان شرکت رسا در پرداخت بدهی‌ها گفت: تخفیف پرداختی به مشتریان، عدم مدیریت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و عدم واریز سرمایه اولیه به حساب‌های شرکت مهمترین دلایل عدم تسویه بدهی‌های رسا است.

اتهام اخلال ۱.۸۵۰.۱۴۸.۳۷۹.۵۹۹ ریالی شبنم نعمت زاده در بازار دارو/ پای دختر دیگر نعمت زاده هم به پرونده باز شد+ تصاویر

اولین دفاعیات شبنم نعمت‌زاده/ پدرم وزیر بود، اما ۵ سال بیکار بودم

 در ادامه جلسه دادرسی شبنم نعمت زاده فرزند محمدرضا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال، توزیع مایحتاج دارو به منظور ایجاد انحصار از طریق تخلف منجر به کسب منفعت به میزان یک هزار و ٨۵٠ میلیارد و ١۴٨ میلیون و ٣٧٩ هزار و ۵٩٩ ریال، مشارکت در اخلال توزیع دارو و فعالیت غیر مجاز در البرز و نگهداری داروی قاچاق  به میزان ۵ میلیارد و ٧٨٣ میلیون و ٨١۴ هزار و ٨۶٠ ریالدر جایگاه قرار گرفت.

متهم نعمت زاده گفت: کیفرخواست را دریافت نکرده ام و تمام اتهامات را قبول ندارم.

قاضی مسعودی مقام درباره علت بازداشت موقت شبنم نعمت زاده بیان کرد سند ۲۰ میلیاردی که برای شما به عنوان وثیقه قرار داده شده است متعلق به فردی به نام امیر بارانی و متولد ۷۳ است و باید ارزیابی شود که این شخص این اسناد را از کجا آورده است؟

وی ادامه داد: به دلیل آنکه تضمین‌های بانکی پدر شما هم رو به اتمام بوده و بیم فرار شما وجود داشته و قرار بازداشت موقت صادر شده است.

متهم نعمت زاده با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال در کار دارو مشغول هستم، اظهار کرد: همیشه بر اساس قانون کار خود را پیش برده ام و کار من واردات بوده نه پخش و در حوزه پخش هیچ دخالتی نداشته ام.

وی ادامه داد من در بخش واردات دارو در شرکت به فعالیت خود ادامه می‌دادم.

متهم نعمت زاده تصریح کرد: سال ۷۵ از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شدم و تا سال ۸۰ بیکار بودم پدر من وزیر بود، اما پنج سال به دنبال کار بودم و در این مدت کار‌های هنری را انجام می‌دادم تا از طریق یکی از دوستان اواخر سال ۷۹ در بیمارستان میلاد مشغول به کار شدم.

او ادامه داد: در حالی که پدر من و وزیر بود من کارم را از صفر شروع کردم و در شرکت‌ها کار ویزیت را انجام می‌دادم و ایستادن من اکنون در این جایگاه امتحان است، زیرا من کارآفرین هستم.

متهم نعمت زاده بیان کرد: از اواخر سال ۸۸ توانستم به صورت شخصی شرکتی را ایجاد کنم و به واردات دارو از طریق صرافی‌های بانکی اقدام کردم. من هیچ ارز دولتی نگرفتم و تنها در مناقصات شرکت کردم و یک نفر هم در اداره غذا و دارو راجع به خلاف من صحبت نمی‌کند، زیرا همواره قانونمند بوده‌ام.

وی ادامه داد: توانستم از شرکت اسپانیایی نمایندگی دریافت کنم، اما شش ماه محصولات من منتظر دریافت مجوز بودند تا متوجه شدم امکان آزمایش روی این محصولات وجود ندارد و تصمیم گرفتم تا با همکاری کشور‌های اروپایی خودم آزمایشگاهی را تولید کنم تا آزمایش دارو‌ها انجام شود

متهم نعمت‌زاده درباره آشنایی خود با لشکری پور بیان کرد: برای فروش دارو در پخش رازی با لشکری پور آشنا شدم و از او خواستم تا به من کمک کند.

وی ادامه داد تمامی فاکتور‌ها موجود است و لشکری پور درخواست کرد تا تأمین کننده ایرانی را اضافه کنیم و من از ویزیت علمی خبر نداشتم و در اسفند سال ۹۶ از آن مطلع شدم کار اجرایی پخش با لشکری بود.

 متهم نعمت زاده بیان کرد: بخشی از اسناد توسط مهری علی پور و با همدستی آبدارچی‌ها از بین رفت و تابستان سال ۹۵ از کسری با خبر شدم.

وی افزود: در دی ماه سال ۹۵ لشکری پور گفت که با فارابی به مشکل خورده‌ایم و باید با یک شرکت تامین کننده جدید صحبت شود که من در جریان کلی پخش بودم و از ریز آن اطلاعی نداشتم.

متهم نعمت زاده ادامه داد: گاهی اوقات تخلف‌های نامتعارف به من اعلام می‌شد و لشکری‌پور ۲ درصد تخفیف را به دلیل آخرین روز کاری اعلام می‌کرد.

نعمت زاده با بیان اینکه از تاریخ ۹۵/۱۱ چک‌ها شروع به برگشت خوردن کردند، اظهار کرد: پس از آنکه چک‌ها برگشت خوردند حسابرسی را به شرکت آوردم و از او خواستم موضوعات را بررسی کند من آدم بازاری هستم، اما از ریز اسناد مالی اطلاعی ندارم و از حسابرس خواستم تا به من کمک کند.

او با بیان اینکه موضوع را به لشکری پور گفتم، بیان کرد: به دنبال حل موضوع بودم و از ابتدای سال ۹۷ بدهی‌های متعدد به من اعلام می‌شد که نسنجیده عمل شده بود. همواره اطلاعات به من می‌رسیدند و در همین زمان با یک سرمایه گذار خارجی صحبت کردم تا به من وام دهد و بدهی را پرداخت کنم، اما به دلیل آنکه در بازداشت بودم قاضی به من وقت ملاقات با این سرمایه گذار را نداد، البته همچنان هم در حال مذاکره برای سرمایه گذاری با سرمایه گذار خارجی دیگری هستم.

متهم نعمت زاده تصریح کرد: امیدورام مشکل ظرف یکی دو ماه آینده حل شود، زیرا تمام هدف من رسیدگی به این مشکل است.

او با بیان اینکه پدر من هیچ دخالتی در کار نداشته است، گفت: نه در کار من، نه در تحصیل و نه در زندگی پدرم هیچ نقشی نداشه است و اگر هم کسی در زندگی او نقش داشته من بوده‌ام. من به عنوان فرزند اول در کار پدرم حضور داشتم و هنگامی که پدر من بازنشسته شد از او خواستم تا در دفتر من که در طبقه بالای خانه آن‌ها قرار داشت حضور پیدا کند و کار خود را راه بیاندازد.

نعمت زاده افزود: هیچ پتروشیمی به نام پدرم نیست و پتروشیمی و مکران ارتباطی به پدر من ندارند.

او تصریح کرد: صنعت پتروشیمی بعد از انقلاب توسط پدر من متحول شد، او سعی در تسهیل راه پتروشیمی داشت و منطقه آزاد ماهشهر را به رونق رساند و هیج انتفاعی از این کار نبرد.

نعمت زاده با اشاره به اینکه پدر من هیچ مالی را به دست نیاورده است، گفت: در شرکت پدر طرح‌های پتروشیمی وجود داشتند، اما هیچ یک از آن‌ها عملیاتی نشدند و بعد از آنکه مجددا وارد دولت شد طرح‌ها عملیاتی نشدند. ملکی که پدر من در آن زندگی می‌کند از ارث اوست و هیج مالی از انقلاب به دست نیاورده حتی از دست هم داده است.

او گفت: من همواره به سیستم دارویی کشور بدون هیچ چشم داشتی کمک کردم و مال اندوزی نداشته ام و نخواستم از سرمایه کشور استفاده کنم.

متهم نعمت زاده درباره فاکتور‌های صوری گفت: فاکتور‌های صوری توسط وزارت اطلاعات کشف شده اند و من از آن‌ها خبر نداشتم؛ در سیستم نبودم و بسیاری از اتفاقات را کارمندان برای من توضیح می‌دادند؛ من اسم و تجربه خود را روی زمین نمی‌گذارم و باید مشکلات را حل و جبران کنم.

متهم نعمت زاده تصریح کرد: هیچ علمی به خلاف‌هایی که در شرکت صورت می‌گرفت نداشتم و انبار کرج به اطلاع نماینده سازمان غذا و دارو رسید و هیچ موسسه‌ای در کرج نداریم و تنها انبار دارو بود که آن‌ها اکنون پلمپ شده‌اند.

او با بیان اینکه آدرس انبار را خودم به تعزیرات کرج داده‌ام، اظهار کرد: با وجود آنکه خود به اداره تعزیرات کرج آدرس انبار را داده‌ام، اما تعزیرات انبار را گرفت و گفتند که قاچاق است و من تنها از ۲ درصد ماهیانه جایزه‌ای که به داروخانه‌ها داده می‌شد خبر داشتم.

متهم نعمت زاده گفت: حتی یک کمیسیون هم در سازمان غذا و دارو جلو نداختم و محصول من ۷ ماه در انتظار کمیسیون بود، البته لشکری پور اجازه نمی‌داد تا موارد به اطلاع من برسد و حتی اگر یکی از کارمندان ارتباط مستقیمی با من داشت روابط همان جا قطع می‌شد؛ من حتی از نام بسیاری از افراد هم در شرکت خبر نداشتم.

در ادامه جلسه قاضی مسعودی مقام تصریح کرد: کیفرخواست در حضور وکیل شما و در تاریخ ۱۷/۶/۹۸ به شما ارائه شد در این دادگاه به اتهامات آقای نعمت زاده رسیدگی نمی‌شود و برای ما مهم نیست که پدر شما چه کسی است.

او بیان کرد: اگر پدر شما در محافل مختلف دستگاه قضا را به سیاسی کاری متهم می‌کند بحثی جداگانه است؛ اگر قرار بود به صورت سیاسی موضوع را پیگیری کنیم این مراحل دادرسی طی نمی‌شدند تحمیل نظر خود به دستگاه قضا موضوعی جداگانه است.

او با بیان اینکه به هیچ کس حق دخالت نداده‌ایم، گفت: اگر لازم باشد دستگاه قضا درباره تمام مسئولان وارد می‌شود همان طور که اکنون در بخش وثیقه گذار شما وارد شده‌ایم و وقت کافی به شما داده می‌شود و باید مجوز‌های خود را ارائه کنید. اطلاع دادن کافی نیست.

قاضی مسعودی مقام ادامه داد: بحث ما سیاسی نیست و این شعبه درگیر جو عمومی نمی‌شود، باید بدانید که ما مجری قانون هستیم.

متهم نعمت زاده تصریح کرد: منظور صحبت من دادگاه نبود بلکه عواملی بودند که ممکن است درباره این موضوع صحبت کنند من درباره موضوع مالی پدر صحبت کردم و مباحث سیاسی مدنظر من نبود.

قاضی مسعودی مقام بیان کرد: جامعه از ما تقاضای اجرای قانون را دارد و قضاوت ما عادلانه خواهد بود؛ جلسه بعدی رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده، احمدرضا لشکری پور و شرکت توسعه دارویی رسا ۳۱ شهریور در شعبه ۳ دادگاه ویژه جرایم اقتصادی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

مشروح نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشکری پور

برچسب ها: دادگاه ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند2
۱۶:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
خدایا 30 میلیار تومان فقط خونه اش میارزه ببین بقیه مال و اموالش ..............آنوقت من محتاج 30هزارتومان بری خرید لباس بچه و .............نداشته باشم............. ترابه خدا چاپ کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
به کار بردن کلمه آقا زاده برای این ها جای تاسف دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
به جاش باید گفت خائنِ خائن زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
خدا تومن هم به دارو سازی فارابی بدهی داره اخه چرا باید این جوری بشه؟؟؟؟ امسال نعمت زاده (وزیر ) اگر نباشن دخترش نمیتونست هیچ وقت این کار هارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
"مدیر پایگاه " چند ماه است که با دستور رییس قوه قضاییه انتخاب نوع پوشش متهمان در دادگاه اختیاری شده است"
آقای مدیر پایگاه با سلام و خسته نباشید ، لطفی کنید و نظر مردم را که پوشش چادر مشکی توسط این افراد در واقع نوعی دیگر از خیانت و توهین به چادر و اسلام است را به جناب آقای رئیسی ، رئیس قوه قضائیه برسانید و بفرمائید که مردم راه حل داده اند ، اینکه برای مجرم زنی که می خواهد چادر به سر کنند ، از همان پارچه راه راه ی که برای مردان مجرم لباس می دوزند برای آنها چادر بدوزند ، با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
بگو انشاء اله یه سرطان گلوبه اندازه اون داروها داخل گلوی خودت و فرزندانت و پدر و خواهر عزیزت در بیاید که بفهمی بیماران نیازمند چقدر به این داروها نیازمند هستند این همه پول را از کجا آوردی که ویلای 30 میلیاردی درست کنی و تا چند سال میخواهی داخل این دنیا زندگی کنی انشاء اله همه آرزوهاتو به گور ببری خیر ندیده از خدا بی خبر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
خدالعنت کند پدری راکه نداند دخترش دزدی میکند یا اگر میداند خود اوهم دراین اختلاس دست دارد وباید هردو رااعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اخر این اصلاح طلبان مملکت اسلامی رو از بین میبرن ننگ بر اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
مردهاشون هم بعد از دستگیری ریش میذارن و پنج تا انگشتر عقیق دستشون میکنن!!!!
نباید اختلاسگران کلان اقتصادی چه زن و چه مرد در دادگاه تغییر چهره از نظر ظاهر بدهند زیرا میخواهند دید مردم را نسبت به اشخاص خوب در جامعه بد کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
واقعابعضی ازوزیرها خودشون و فرزندهاشون وزر و بار بر دوش ملت هستند۰ خدا ریشه ظلم رابکنه ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
واقعابعضی ازوزیرها خودشون و فرزندهاشون وزر و بار بر دوش ملت هستند۰ خدا ریشه ظلم رابکنه ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
پای خودش چرا باز نشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
گوشها و چشمهای خود را با بصیرت کنید ، حجاب و نماز و روزه وظیفه شرعی هر مسلمانی است و برای دستور خداوند انجام می شود .
و اگر نماز و حجاب و روزه داشت ولی امر به معروف و نهی از منکر نداشت و خودش هم رعایت نکرد ، هیچ فرقی بین اینها و بدحجابها و روزه خوارها و تارک صلاتها ندارد .
اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکرهایی که برای بزرگان به پا می دارند ، را به زندان نیندازند و حتی حمایت کنند ، جامعه به فساد اقتصادی و ... نمی افتد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
خاک تو گور اون مسئولانی که فرزندانشان را چپاولگر نان سفره مردم مستضعف کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
حرام لقمه هستند دیگر .............
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بنده خدا
۰۶:۵۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
ما منتظر رای ونتیجه می مانیم اگر بول و گرفتن اموال ازاد شود
چه بگویم ،،..جان مردم وبچه ها نیاز به دارو فقط با جان برابر است.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بنده خدا
۰۶:۵۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
ما منتظر رای ونتیجه می مانیم اگر بول و گرفتن اموال ازاد شود
چه بگویم ،،..جان مردم وبچه ها نیاز به دارو فقط با جان برابر است.
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۲:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
این افراد باید اعدام شوند چون علاوه بر ضربه های مال به اقتصاد کشور شاید باعث مرگ افرادی باشند که نیاز مبرم به این داروها را داشتند
Iran (Islamic Republic of)
مری
۱۱:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اونوقت فردای اعدامشون، یه مشت سلبریتی بی‌سواد بانگ آزادی و آزادخواهی و وای کشتن جوانان وطن را سر میدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم مری، به نکته درستی اشاره کردی
Iran (Islamic Republic of)
نامی
۰۲:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
من درحسرت پولی اندکم واسه مادر شدن اینا ببین چکارمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
لطفا در محاکمه ی شبنم نعمت زاده ذره ای قصور و پارتی بازی بخرج ندید و مثل یه شخص عادی برخورد کنید تا عبرت همگان شود
Iran (Islamic Republic of)
۷۷..
۰۱:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
با این حساب باید ضمن عذرخواهی از بانو بعنوان کارآفرین برتر تشکر ویژه کرد.خانم ناحسابی فکر کردی با زدوبند ورانت خواری مال نامشروع تحصیل کردی و پدر بعنوان وزیر پشت سرت بوده و وهزار وعده ووعید میتوانی از زیر بار خیانت به مزدم فرار کنی....فکر نکردی بیمار سرطانی حیاتش بسته به داروئی هست که در انحصار تو وهمکارانت بود.زهی بیشرمی که روی پلیدترین جباران تاریخ را سفید کردی......واین ناله درد مند بیماری هست که امروز باخفت وخواری در مقابل قاضی ایستاده وبازجویی میشوی ......چوب خدا صدا ندارد خانم شبنم نعمت زاده......لعنت الله الی الاولین والآخرین......
Iran (Islamic Republic of)
Z.f
۰۱:۲۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
ای بابا. قتل عمد نجفی رو اعدام نکردن حالا اینو اعدامش کنن. سرکرده هاشون رضایت میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
وقتی اولیای دم رضایت دادند چطور اعدامش کنند مجازات زندان هم برایش درحال اعمال شدن است
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۰۱:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اخه مگر نمی دانید بیت المال ارث پدر وزیران روحانی است بابا بیژ خیال دیگه واقعا خجالتهم خوب ریزی
Iran (Islamic Republic of)
SM
۰۱:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
کاش یه مقداری ملت فهیم ایران شعور باطنی کسب کنند ،هر چی که میخونن یا می بینن رو باور نکنند،۹۰ درصد اتهامات دروغ و نادرست نمایی بود.مستنداتش موجوده،کسانی هم که تو این چند سال نظاره گر بودند حقیقت رو میدونند هر چند جور دیگه ایی دارند وانمود میکنند.
ملت فهیم از اسلام هم که درک چندانی ندارند.و من برای همه مون آرزومندم که هر گناهی که میکنیم میلیون ها برابر نشان داده بشه بلکه انقدر آبرو بری و قضاوت نکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
تو خودت از همه نادان تری
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۰۰:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
این بنده خدا شاید راست میگوید
ایشون توسط یکی از دوستان در بیمارستان میلاد استخدام شدند و همزمان ویزیتوری میکردند ،به احتمال قوی یکی از مقامات بلند پایه اسپانیایی به دلیل ارزان بودن خدمات پزشکی در ایران به عنوان توریست پزشکی در بیمارستان میلاد بستری بودند که کاملا اتفاقی باهم در بیمارستان آشنا میشوند و طرف اسپانیایی پیشنهاد نمایندگی پخش دارو از اروپا به ایران را به ایشون میدهند.و ایشون هم قبول میکنند و بعد از گرفتن اولین حقوق از بیمارستان و درآمد حاصله از ویزیتوری ،اقدام به واردات دارو میکنند. خب حالا این کجایش ایراد دارد؟
تنها مورد مشکوک این هست که مقام اسپانیایی دفترچه تامین اجتماعی نداره که در بیمارستان میلاد بستری بشه،که احتمال میدم این مقام اسپانیایی از موقعیت سیاسی خود در گرفتن مجوز بستری در میلاد سواستفاده کرده ،که خب باید در کشور خود به این موضوع رسیدگی بشه و به ما ربطی نداره >
یعنی شما نمیتونید موفقیت و یک مقدار شانس(از نوع هندی) که به ایشون پا داده رو تحمل کنید؟!!!
به کدام سو میرویم ما ....علی برکت الله
Canada
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
دزدان .اختلاس گران .احتکار گران .حقوقهای نجومی .وقتی دست خبیث شون باز میشه .برای فرار از جرم .سریع بحث سیاسی را مطرح میکنند که با سیاه بازی قسر در برند .عجب حیوانات درنده ای هستند
اصلا موضوع سیاست بازی نیست .دزدی کردی سرکار خانم .با جان مردم بازی کردی .چه سیاستی .چه کشکی
Iran (Islamic Republic of)
احمد چلداویر
۰۰:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
یک بلیون هشصدو پنجاه میلیاردو صدوچهل هشت میلیون و سیصدو هفتادو دو هزارو پنصدو نودو نه
Canada
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اختلاسگران .احتکارگران .گرانفروشان .کم فروشان .همان ساواکی سابق ایند که رنگ عوص کرده و در اصل عمل خبیث استعمار در دورن را انجام میدهند
Canada
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
کسی که رییس است در وهله اول مقصر است .اصلا فکر نمیکرده دست خبیث و شیطانی اش رو شود .به این خاطر اهمیت نمیداده .چی داره میگذرد .کی امصا میکند .کی جوابگو امصا است .
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
اقا این اعداد که نوشتید شماره شناسنامه هاشون یا رقم پول والا فکر کنم درصد بالایی ازمردم نتون اینو بخونن من که اگه به عدد باشه شاید ۱ ماه درگیر فقط خوندن رقم باشم بازم ممنون به حرف نوشتید یک ماه منو ننداختین تو درد سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
برای این بی شرفا فقط اعدام اعدام اعدام . قابل توجه اقای اسحاق جهانگیری ... به دختر مظلوم وزیر بهتان میگن !!!.این دختر همون بیشرفیه که اقتصاد این کشور رو نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
بدبختانه در دولت تدبیر و امید تا دلت بخواهد دختر مظلوم وزیر، برادر مظلوم رییس، داماد مظلوم دبیر، پسر مظلوم رییس سازمان، برادر مظلوم معاون اول و.... داریم، علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
ناشناس ٠٠:٥٧ در پاسخ به ناشناس ٠٠:٢٢ خوب نوشت. زحمت كشيد ولى ناقص نوشت. باز هم وجود دارد. اگر ميتواند مظلوم ها را كامل بنويسد.
Canada
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
لیست اموال منقول و عیر منقول تمام پست و مقام داران دولتی و خصوصی قبل از سمت
بعد دستگاه دورع سنج بهشون وصل بشه و دوربین مخفی در اتاق شون صبط تلفن هایشان
قانونی برای سو استفاده از پست و نقام تتظیم کنید .تمام جرایم دو برابر برای دولتمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
بابا‌ خجالت‌ بکشید مردم زیر خط فقر هستند محتاج نان شب هستن شما ها دیگه چطور بشری هستید خدایا خودت نابودشان‌ کن مگه انسان چقدر عمر میکنه‌ این همه پول رو میخواید چکار ببرید توقبرستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
چرا تو این دولت مقامات زیادی مفتضح شدن!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Canada
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
جناب رییسی این شیطان صفت ها و داعشی های اقتصادی .یک جورهایی نماینده تحریم کنتدگان در وطن بوده اند .یک جوریی عیر مستقیم با انها همکاری میکردند .باعث تحریم داخلی دارو بوده اند .اشد مجازات .البته بعد از مصادره تمام اموال .جونکه به همین نحو دزدی. اموال جمع شده .قبل از فرار و رفتن پیش خاوری داعشی اقتصادی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
پدر و دختر همشون دزد و اختلاسگر و ...
Iran (Islamic Republic of)
اتابک
۲۳:۵۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
بعد از سردار سلیمانی ما امیدمان به رئیسی است.

درود و صد احسنت بر جناب رئیسی.دست دزدی همه اقا زاده های دولت فاسد روحانی را فاش میکنه ......
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اگر حساب بانکی اقا زاده ها را چک کنید متوجه دزدی های بیشتری خواهید شد.

انگار اقا زاده ها اومدند همه ایران را بدزدند.
برعکس شهدا که رفتن تا همه ایران محکم بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
حتی اگر متهم چادر سر میکند باید گردی صورت کاملا بیرون باشد!!!
به خصوص برای این شخص که تا قبل از دادگاه چادری نبوده و الان فقط قصد تخریب وجهه خانومهای مذهبی را در جامعه دارد...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
از این همه عوام فریبی دست بردارید، مگر قحط الرجال قضات هست که همه پرونده های فساد دانه درشت ها رو به یک نفر دادید، چرا نمیگین اینا همش فیلم هست و شیش ماه دیگه همشون کانادا و استرالیا و روسیه و ... در حال خوشگذرونی هستن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش قاضی پروندهای مفاسد اقتصادی من بودم که همه شون رو اعداااااام میکردن حتی برای یک ریال از اموال بیت المال
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
همشون رو باید بدون شک اعدام کنند من خودم مریض سرطانی دارم نمیدونید تو این چند وقت چه کشیدم تا دارو تهیه کنم اینا مستقیم با جون مردم بازی کردن معلوم نیست که چند نفر تاحالا به خاطر دارو جان جودشونو از دست دادن فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
حالا منابعى هست كه اين رقم پول برگشت داده شود ؟
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
مثلا پول رو هم برگشدادند که چی مگه جون مردم رو میشه برگشت داد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
باید دید قانون چگونه با این افراد برخورد میکنه !! !! ؟؟
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
فقط اشد مجازات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
یادتون هست می گفتن سریع بریم برجام رو ببندیم مردم مشکل دارو دارن؟ حالا مشخص شد خودشون تو کار انحصار و دپوی دارو بودن!

راستی یه عده چرا به مفاسد این خانم معترض هستن؟ یادتون نیست لیستی رای دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
آفرین به این وزیر و دولت
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
فقط باید گل
Canada
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
مهم تر از دستگیری .شناسایی اموال حرام خود .خانواده و فامیل درجه اول .بعد مصادره تمام اموال دزدی .بعد خودش سکته معزی و قلبی را میزند .بخاطر از دست دادن اموال حرام
Canada
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
فکر میکنند کشور متعلق به اینهاست و بهشون ارث رسیده .
مصادره تمام اموال دزدی .تا فرار نکرده به کانادا
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
فقط باید به یک باره کل دارای های خود وتمام اطرافیانشان بلوکه کنند تا انتهای پرونده
Canada
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اول مصادره تمام اموال دزدی اش که در اصل متعلق به بیت المال است .چونکه ممکنه کانادا یا کشورهای دیگه اقامت دارند .سریع مثل خاوری داعشی اقتصادی فرار میکنند .بعد تا زمانی که زنده است .مرده شوری کند تا شاید ترس از مرگ باعث بشه دیگه دزدی نکند
Canada
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
در زمان دزدی از خدا رو نگرفت .حالا از مردم رو گرفته .از کی خجالت میکشد .اجازه ندهید چادر بپوشد .لباس زندانی به تن اش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
فقط مصادره اموال خودوپدرش خانواده اش سپس اعدام
Iran (Islamic Republic of)
پوران ب
۲۱:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
درود خدا بر رهبر عزیزمان و حاج آقا رییسی بزرگوار . ان شاءالله به یاری خداوند ریشه تمام اختلاسگران از کشور عزیزمان برچیده میشود .
Iran (Islamic Republic of)
رئوفی
۲۱:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خداوند لعنت کند دزدان ایران را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
یک اختلاسگر لیاقت چادر را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اینکار فساد فی الارض هست. اختلال در بازار دارو یعنی بازی با جان مردم
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
درکشورما هیچکس بیکارنبوده. پس این خانم بقول جهانگیری واقعا المظلوم بوده.ولذا کاملا حقداره همه مریضارو بادارو ی تاریخ گذشته بکشه. چون باباش وزیربوده. عجب ظلم درپی ظلم
Iran (Islamic Republic of)
مححمد315
۲۰:۵۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خداقوت آقای رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اعدام برای اینا کمه باید اینارو به خاک سیاه نشوند بعد با سر افکندگی زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
باید تمام پولای خانواده نعمت زاده ازشون گرفته بشه بعد ولشون کنین تو حاشیه شهر بگین برین زندگی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اعدامشون کنین
Iran (Islamic Republic of)
نورانی
۱۹:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
باید با قوانین درست از وقوع جرم جلوگیری کرد وگرنه از این موارد همچنان خواهیم داشت و مشکلی از مشکلات مردم برطرف نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من بیمار بودم و شیمی درمانی کردم که به خواست الهی شفا پیدا کردم و چند سال هم برای بچه دار شدن کلی دنبال درمان دویدم فقط خدا میدونه با چه عذابی پول اینها رو پرداختیم.
وقتی این مطالب رو میخونم قلبم آتش میگیره, خدا ازشون نگذره.
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۸:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خدا پدر رییسی و دیگران مسییولین واقعی نظام را بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
چرا بیامرزه تو این چهل سال کجا بودن چرا تو هیچ دولتی جلوی رانت و اختلاس رو نگرفتم بردن و خوردن تازه یاد مسولیت افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اخ جون . دلمون حنک شد
وزیر هزار هزار میلیاردی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
پدرش اقتصاد ایران را ویران کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
آره دقیقا پدرش بود که‌سنگ بنای گرانی رو به خصوص گرانی خودرو را گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۸:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
حیف این چادر که دادین این خائن به کشور سر کرده .
چادر داشتن لیاقت میخواد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اموالشو پس بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
شما به دولت محبوبتون رای دادید بعد از کی درخواست میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
جرم این خانم چی؟
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر روحانی
۱۸:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
آقای جهانگیری هنوزم معتقدی که دختر وزیر مظلوم بود؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
یکی این عدد رو برای من به حروف مینویسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
یک تریلیون و850 بیلیون و 148 میلیارد و 376 هزار و 599 ریال
یعنی اگر هر ثانیه یک ایران چک پنچاه هزار تومانی رو بتونید بشمارید 42 شبانه روز طول میکشه که شمارش اون تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دو رو
حالا چرا با چادر اومده دادگاه مگه قبلاً چادر سر میکرد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
منتظر مجازات براساس قانون و عدالت اجتماعی هستیم.
مردم عادی بخاطر یک خطای کوچیک بزرگترین مجازات شامل حاشون میشه حالا ببینیم اقازاده های میلیاردی هم با همین چوب مجازات میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهراس افریده اند
۱۸:۰۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
زشتی کردارت رو باچادری که ارثیه حضرت زهرا س پنهان نکن
چوب خداصدانداره وماه پشت ابرنمیماند
به عدالت خداوند شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
چرا مقصر اصلی رو نمی گیرید؟ قاعدتا دست هایی پشت پرده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
مبارکا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
بنام خدا. ایشان با جان مردم بیگناه بیمار بازی کرده اند. واقعا مجازات در خور گناه ارتکابی می بایست اتخاذ گردد.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۶:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من بدبخت دیروز رفتم دکتر پول نداشتم داروهام رو بگیرم منتظرم تا بلکه فرجی بشه بعد برا این آقازاده ها یک میلیارد پول خورد محسوب میشه چقدر تبعیض و فاصله توی کشورمون هست.
Iran (Islamic Republic of)
نامی
۰۲:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
موافقم منم سه سال هست حسرت مادرشدن میخورم خرجش همش یه میلیون هست ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اول از اقتدار قوه قضائيه بدليل درستكار، امين، شجاع و... بودن در مقابله با چنين مفسدان جاي تقدير دارد كه انشاا... خداوند اجرشون بده ولي در هنگام اجراي حكم چنين مفسداني قاطع عمل نميگردد به نظر من بايد اينها اعدام گردند. تا زماني كه اعدام نباشد چنين مفسداني روز به روز بيشتر خواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
برجام
۱۶:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
و اما سرنخ پدر است
کسی که بازار خودرو در تمام مدت وزارت او به این وضع افتاد و از این مجال سرمایه دختران بوجود آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من حتی بعضی از کارمندانم رانمیشناختم!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
تو دیگه کی هستی ناشناس؟
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۵:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
انقلاب و نظام اسلامی ؛ هرضربه ای که خورده ، از رانت خواران و آقا زاده ها بوده ، که نطفه آنها هم ، در دولت سازندگی بسته شد !!
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
انقلاب کاملا به دست نااهلان افتاده و هیچکس، هیچکس را یارای مقابله با آنها نیست، مثل زمان امام و خلخالی چند دانه درشت به ظاهر انقلابی را دار بزنید تا بچه های آنها که در زمان انقلاب شیرخوار بودند و مثل پدرانشان نقشی در انقلاب نداشتند این همه پول ملی ما را بی ارزش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۵:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
انقلاب و نظام اسلامی ؛ هرضربه ای که خورده ، از رانت خواران و آقا زاده ها بوده ، که نطفه آنها هم ، در دولت سازندگی بسته شد !!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خداییش غیر از این نیست
Iran (Islamic Republic of)
یوسف محمدی
۱۵:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اخه من ازاین تعجبم که چرا اینها کمی شرم نمیکنند
واقعا اینها نمی دونندکه چندین هزار جوان دادم تا این مملکت پایدار بماند..... ننگ برشماباد گرگهای خوناشام
اقا من میخوام یه وام مسکن بگیرم با انه جانبازم الان هزار باربه بنیاد رفتم میگه هنوز بخشنامه نیامده!!!!!
بیمه ماهیچ جا قبول نمی کنند هرچه هم پول دوا ودکتر می دهیم به ما نمی دهند حالا بببن اونا دارند چه میکنند!!!! ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۵:۴۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
وقتی مرتب مردم داد میزنند که مسئولین رده بالا و وابستگانشون دارن فساد میکنند.وهیچ توجهی به حرف مردم نمیشه همین اتفاق ها میوفته.الان برید سراغ نماینده ها و وزرا تا سر کار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
نماینده های مجلس که خودمون انتخابشون کردیم از همه بدترن. از ماست که بر ماست. مقام معظم رهبری همیشه تأکیدشون بر اینه که ملت در انتخابشون دقت کنن اما مردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
قابل توجه رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
هرچی دست سعید مرتضوی قطع کردند دست این هم قطع میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
فعلا که یکی یکی دارند دست دوستان شما رو از بیت المال قطع میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
اندی
۱۵:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خدا ریشه ی همه ی انسان های خائن وظالم راقطع کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
وای بر این مسوئلین دزد پرور ما که قدرت نداریم محاکمه کنیم امیدوارم ناله مردم گریبان گیرشان کند به مرض بی دوا دچار شوند
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
توقیف تمامی اموال و اعدام در ملا عام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اخه زن عوضی کدوم ویزیتوری بعد چند سال اینجور ثروت بهم زده؟خوب اگه اون بابای ... نبود که حمایتت بکنه که تو هم مثل بقیه مردم بودی با چندرغاز حقوق.خدا انشاالله ریشه هرچی دزدو کلاشه تومملکت روبسوزونه چه درمقام وزیر ووکیل و......بچه هاشون چه افراد عادی جامعه .
Romania
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
برای سه میلیون وام هم بانک ها هزار تا بهانه میارن و از ضامنت ایراد می گیرن و اون وقت طرف ۷ میلیارد وام بهش دادن بره ویلا بسازه...انقلاب کردیم برای چی...برای این ها؟...خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این پرونده مثل قضیه برخوردبا خودروسازها خواهد شد
که تاثیری برکاهش قیمت خودرونداشت
باید قبل از این اقدامات برخورد می شد نه الان که کلی از مردم را به کشتن داده اند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
جالبه پدرش در خصوص کمپین نخریدن خودرو می گفت افرادی این کمپین رو تشکیل دادن ضد انقلابند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
کمپین نه به خرید خودرو یک کمپین مردمی بود و برای مردم بود. و نفعش برای مردم بود.
Sweden
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
بلاخره دستش روشد وضدانقلاب واقعی مشخص شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ژن خوب از طرف پدر خوب. نعمت زاده پدر، جد وآباداقتصاد ایران رادرآورد.. حال نوبت دخل ملوسشه. مگه نشانی از پدر نداشته باشه. اون وزیر رانت خوا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ژن خوب از طرف پدر خوب. نعمت زاده پدر، جد وآباداقتصاد ایران رادرآورد.. حال نوبت دخل ملوسشه. مگه نشانی از پدر نداشته باشه. اون وزیر رانت خوا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دختر مظلوم وزیری دیگر
خدایا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دلت نمی خواست از این شانسای ازدواجی داشتی؟
-
بابا
۱۴:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
راستی از ویلاش چخبر؟!!!
خرابش کردن یا به همون خرابی دیوار اکتفا کردن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی کرمانی
۱۴:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این کافر چرا چادر سرش کرده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۴:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
قط اعدام ، زمانی که بیماران محتاج دارو بودن برای زنده ماندن ، این خانم داروهارو احتکار کرده بود. بررسی کنید جون چند بیمار در این زمان گرفته شده؟ به تعداد مرگ بیماران باید اعدام شود یکبار کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
چه حکمی برای احتکار کننده دارو میتونه برای درد کشیدن مردم برای غصه های بیماران تسکین باشه؟؟؟؟اصلا این خانم به خدا ایمان داره؟خجالت یا حجاب؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
کاربران عزیز:چرا انقدر اعتراض میکنید وقتی خودتون بالش نرم گذاشتید زیر سر پدران اینا....
خودتونم مقصر بدونید
۱۲
آخرین اخبار