دوران دفاع مقدس از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دوران دفاع مقدس از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری یکشنبه در نشست شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی است که برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس ایثار، استقامت و از خودگذشتگی دارد.

او افزود: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی است.

عباسی اضافه کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود.

او بر حضور مردم در برگزاری مراسم یادواره شهدا و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: برگزاری یادواره و برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت باید بر پایه مردم، جامعه ایثارگری و تشکل‌های مردمی برگزار گردد.

عباسی ادامه داد: در برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدا حضور مردم و خانواده ایثارگران و کیفیت‌گرایی باید مورد توجه قرار گیرد.

او به تجلیل از خانواده ایثارگران، شهدا و رزمندگان در طول سال و همچنین مناسبت‌ها تأکید کرد و گفت: دیدار‌ها و سرکشی از این خانواده‌ها نباید به تعدادی از خانواده ختم شود، بلکه همه جامعه هدف، باید مد نظر مسئولان باشد.

انتهای پیام/ف

برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر پایه مردم برگزار شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار