خبر بد برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قرار است با برگزاری جلسه ای پرونده افزایش تعداد بازیکنان خارجی در این مسابقات را بررسی کند.

خبر بد برای نمایندگان ایران در آسیابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از الریاضیه، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی درحال پیگیری است که دور جدید این رقابت‌ها از اسفند ماه سال آینده برگزار می‌شود و تیم‌ها به رقابت می‌پردازند تا قهرمان آسیا شوند.

پرسپولیس و سپاهان به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال آینده حضور دارند و استقلال و شهر خودرو نیز باید در پلی آف به مصاف حریفان بروند.  


بیشتر بخوانید: ارسال مدارک لازم جهت صدور مجوز حرفه‌ای تیم استقلال به فدراسیون فوتبال


ساعتی پیش، نشریه الریاضیه عربستان خبر داد که قرار است فردا (سه شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور کمیته مسابقات AFC جلسه‌ای برگزار کند تا درا ین باره تصمیم گیری شود.

درحال حاضر، تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند از ۴ بازیکن که یکی از آن‌ها آسیایی باشد، استفاده کنند، اما قرار است در جلسه فردا، افزایش تعداد بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت موافقت  تیم‌های حاضر می‌توانند با ۵ یا ۶ بازیکن خارجی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

البته اگر این اتفاق رخ دهد، خبر بدی برای نمایندگان ایران در آسیا است، زیرا تیم‌های عربی می‌توانند از ۶ بازیکن در لیگ‌های داخلی شان استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند اسامی آن‌ها را در لیست خود به AFC جای دهند.


بیشتر بخوانید: اولیایی: تمام مدارک باشگاه‌ها باید تا ۹ آبان جمع بندی شوند/ دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای ۱۵ روز برای بررسی اسناد مالی زمان دارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جلسه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
خخخخ. بنظرم حیف پولی که تماشاگران برای رفتن به ورزشگاه هدر میدن
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۰:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
این همه نفت گاز داریم پولشو برا مردم و فوتبال خرج کنید تا عقب نمونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
ما که همیشه باختیم اینم روش از وقتی تاج اومده از مرحله گروهیم بالا نرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
هنوز یه سال از فینال پرسپولیس نگذشته سال قبلشم نیمه نهایی رفت استقلالم تا یک چارم رفت امسالم ذوب آهن تا یک هشتم رفت مطمئنی فوتبال ایران رو داری دنبال میکنی؟
آخرین اخبار