نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان

با نزدیک شدن به شروع لیگ برتر فوتبال بانوان بازار نقل و انتقالات بازیکنان داغ داغ است.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال بانوان از اواخر مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود و تیم‌ها با حضور بازیکنان جدیدی که خریداری کرده اند پا به عرصه مسابقات می‌گذارند. با نزدیک شدن به آغاز مسابقات لیگ بازار نقل و انتقالات داخلی حرارت خاصی پیدا کرد است که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

سارا قمی به تیم هیئت فوتبال البرز پیوست

قمی که در لیگ دسته یک تیم هیئت فوتبال البرز را همراهی کرد و جشن صعود به لیگ برتر را با این تیم گرفت، اکنون پس از جدایی رسمی از ملوان بندرانزلی با این تیم قرارداد بسته است.

آذرخش کردستان تلفیق دو تیم با بدنه‌ای جدید

تیم آذرخش که تلفیقی از تیم‌های راهیاب ملل مریوان و آذرخش تهران است با خرید‌های جدیدی قصد دارد با قدرت زیادی در فصل جدید حاضر شود.

زهرا حاتم نژاد، ثنا صادقی، مریم نامی، فرشته مقدسی، مارال ترکمان و فاطی اردستانی از تیم راهیاب مریوان جدا شده اند و سایر بازیکنان باقی مانده راهیاب با تیم آذرخش کردستان قرارداد بسته اند. شقایق روزبهان و زهرا خواجوی خرید‌های جدید این تیم هستند.


بیشتر بخوانید: احتمال جدایی صادقی از ذوب آهن قوت گرفت


دباغی در سپاهان ماندنی شد

صفحه اینستاگرام باشگاه سپاهان اصفهان خبر از تمدید قرارداد هاجر دباغی به مدت سه سال داد.

دباغی که جزو سه نامزد بازیکن سال فوتبال ایران در فصلی که گذشت بود.

اقبال ملوان را به مقصد بم ترک کرد

افسانه اقبال هافبک تاثیرگذار و جنگنده تیم ملوان بندر انزلی به تیم شهرداری بم پیوست، بمی‌ها در فصل گذشته همچون سال‌های گذشته سکوی قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بودند.

ایراندوست هم از ملوان جدا شد

به نظر می‌رسد باشگاه ملوان بندر انزلی این فصل قصد دارد با بومى هاى شهر و کم کردن هزیــــنه‌ها تیم داری کند، مریم ایراندوست سرمربی فصل گذشته ملوان هم از این تیم جدا شد.

ظهرابی نیا با سپاهان به توافق رسید

پس از فاطمه سهرابی که به تیم فوتسال مس رفسنجان پیوست، سارا ظهرابی نیا نیز با تیم سپاهان اصفهان به توافق رسید و از سیرجانی‌ها جدا شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار