با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

بهره برداری از پروژه های جدید اورژانس در فارس

سه پایگاه اورژانس، یک پایگاه اورژانس هوایی در شمال استان و بهره ‎برداری از سیستم ناوبری پیشرفته اورژانس در شهرستان اقلید در روز ملی فوریت‌های پزشکی با حضور معاون اول ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

بهره برداری از پروژه های جدید اورژانس در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تشریح پروژه‌های قابل بهره‌برداری در روز ملی فوریت‌های پزشکی و اورژانس در استان فارس پرداخت.

او افزود: امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سه پایگاه اورژانس در دژکرد اقلید، مزایجان بوانات و سلحشور شیراز راه‌اندازی می‌شود. آغاز فعالیت پایگاه اورژانس هوایی در آباده و بهره‌برداری از سیستم ناوبری پیشرفته اورژانس در شهرستان اقلید به صورت ویدئوکنفرانس به صورت همزمان، از دیگر پروژه‌هایی است که در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی فارس در کشور، اورژانس فارس توانسته بیشترین خدمات کمک بیمارستانی را به مصدومان ارائه دهد و در تلاش هستیم با استفاده از مجهزترین امکانات اورژانس بتوانیم در کمترین زمان ممکن، مطلوب‌ترین خدمات را ارائه دهیم.

مرادیان یادآور شد: سابقه فعالیتی و خدمات رسانی اورژانس هوایی فارس در کشور بسیار قابل اهمیت است؛ به همین منظور با راه‌اندازی این پایگاه در شمال فارس، پیش‌بینی می‌شود تعداد ماموریت‌های هوایی را بتوانیم افزایش دهیم.
انتهای پیام/م

بهره برداری از ۵ پروژه اورژانس در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.