نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آمریکایی‌ها مصداق بارز یزیدیان زمان هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آمریکایی‌ها مصداق بارز یزیدیان زمان هستند و پیروان حقیقی سیدالشهدا با یزیدیان زمان بیعت نمی‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع مردم شهرک آراسنج گفت: یکی از اهداف قیام حضرت این بود که ایشان به همه ما نشان دادند کسی که شباهتی به امام حسین (ع) دارد با کسی که شباهتی به یزید دارد، بیعت نخواهد کرد و این نسخه برای همه زمان‌ها و مکان هاست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: امروز نیز همه کسانی که پیرو آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) هستند، با یزیدیان زمان که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هستند، بیعت نخواهند کرد و از مستضعفان در مقابل آن‌ها دفاع خواهند کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سیدالشهدا برای احیای حق قیام کردند، گفت: حضرت خطاب به مردم می‌فرمایند مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و باطل همه جا را فرا گرفته است، امروز نیز مشاهده می‌کنیم برخی از کشور‌ها از باطل ابایی ندارند و مردم را در کشور‌های مظلوم منطقه نظیر یمن و سوریه به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اباعبدالله الحسین (ع) مرگ در راه خدا را سعادت می‌دانستند و تأکید داشتند اگر مردم برده دنیا شوند، کارشان به جایی می‌کشد که در مقابل خدا و قرآن قرار می‌گیرند و پسر رسول خدا (ص) را به شهادت می‌رسانند.

انتهای پیام/ک

پیروان حقیقی سیدالشهدا با یزیدیان زمان بیعت نمی‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار