دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

وزیر اطلاعات در سفر به قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در استان دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: استان قزوین دارای نخبگان علمی، فرهنگی و فکری بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری بوده و هست و از درونِ چنین هویت و فرهنگی، امنیت می‌جوشد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: با وجود این همه رجال فرهنگی، فکری، علمی و مردمان فرهیخته که استان قزوین از آن‌ها برخوردار است، این خطه استانی نیست که بخواهیم امنیت را برایش به وجود بیاوریم و ما صرفاً هماهنگ کننده و خدمتگزارانی هستیم تا خلاء‌های موجود را برطرف کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم با بیان اینکه امنیت به عنوان مسئله مهمی در قرآن مطرح شده است ف گفت: اگر امنیت وجود نداشته باشد سایر امکانات بهره‌ای برای انسان نخواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه به موضوع انتخاب مسئولان اشاره کرد و گفت: باید در انتصاب مسئولان فیلتر‌های نظارتی و امنیتی کاملاً رعایت شود تا جلوی انتصاب افراد نالایق گرفته شود و نظام و اعتماد عمومی دچار خسارت و خدشه نشود.

انتهای پیام/ک

گفتگوی وزیر اطلاعات  با امام جمعه قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار