رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان

با حضور جمعی از مسئولان و بازیکنان از پیراهن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی در محل باشگاه گلستان رونمایی شد.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید علی اکبر میرقادری مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در آئین رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ، از این تیم به عنوان تیم الگوی اخلاق در میان سایر تیم‌های پالایش نفت نام برد و گفت: قهرمانی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که برای نخستین بار در سطح کشور رخ داد ناشی از ایمان قوی بازیکنان تیم به خداوند است، قهرمانی که به ایمان، فعالیت و همت بازیکنان بستگی دارد و ما به این ایمان، پاکی، همیت، همدلی و غیرت بازیکنان باور داریم و از تمامی کسانی که در مسیر بهبود شرایط انجام بازی‌ها و فراهم ساختن تسهیلات تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

او افزود: ایمان به موفقیت و پیروزی سبب شد تا تیم پیروزی و سربلندی یابد و مایه افتخار کشور شود، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نسبت به سایر تیم‌ها با یک چهارم هزینه کرد و بودجه تخصیصی آنها کار کرد و به دلیل غیرت، تعصب، جنگندگی، شور و شعف بازیکنانش توانست موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کشور شود و به طور حتم حمایت‌ها و پشتیبانی ما از تیم همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان ادامه داد: در سه ماهه گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده چه از ناحیه مسئولان پالایشگاه و یا مسئولان شهری توانستیم تیم را برای اعزام به خارج از کشور مهیا کنیم، تیم امروز راهی تهران و سپس مسابقات می شود.

میرقادری افزود: انتظار داریم که تیم همانگونه کا در کشور درخشید نام ایران را بر سکوی ممتاز قرار دهد و در خارج از کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی بدرخشد و و با بردهای پیاپی قلب های همگان را شاد و خوشحال کنید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در ادامه این آئین گفت: وقتی به تیم نگاه می کنیم یک عقبه دارد که نشان داد با کمترین امکانات و البته با اراده ای پولادین، همت همگانی، همفکری، ذکاوت، ربایش توپ و پیروزی بر تیم‌ها توانست به خوبی بدرخشد، بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت به خوبی نشان دادند که کمبودها نتوانست سبب ایستایی آنان در مسیرشان شود و همین موجی از شادی و شعف را در سطح شهرستان، استان و کشور به راه انداخت.

او افزود: از اکنون به بعد بایستی نگاه‌ها به این تیم دقیق تر و عمیق تر شود. تیم قرار است به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی و ۸۰ میلیون ایرانی برود و مبارزه کند.

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز از تمامی تلاش ها، حمایت ها و پشتیبانی ها در کسب عنوان قهرمانی تیم در سطح ملی قدردانی کرد و ضمن اشاره به پیگیری درخواست بازیکنان و هواداران برای اعزام تیم به بازی‌های آسیایی گفت: وزیر نفت در باره حمایت و پشتیبانی از تیم دستور دارد و این موضوع پس از طرح در شورای ورزش وزارت نفت مورد موافقت نهایی قرار گرفت و تیم برای اعزام به مسابقات مهیا شد.

او ادامه داد: طبق برآورد انجام شده و با دستور وزیر ۷۸۰ مییون تومان هزینه اعزام تیم به مسابقات اختصاص یافت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از بازیکنان خواست تا به اخلاق به عنوان اولویت نخست و مهم نگاه کنند و با تعصب و غیرت آبادانی بازیها را از پیش ببرند و برای شاد کردن مردم با تعصب، غیرت و پیروز وارد میدان شوند و برا نظام و مردم افتخارآفرین شوند.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان نیز در ادامه این آئین خطاب به بازیکنان گفت: انتظار داریم که کاری را که در سطح ملی انجام دادید و قهرمان شدید آن را در بازی‌های آسیایی تکرار کنید و با پشتوانه مردمی و خوبی که در سطح استان و کشور دارید افتخار آفرین شوید.

انتهای پیام/ د

رونمایی ازپیراهن تیم بسکتبال  

برچسب ها: رونمایی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.