کنعانی و کُری خوانی برای استقلال بعد گلزنی!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تک گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، شاگردان کالدرون به پیروزی یک بر صفر رسیدند.

تک گل این بازی را محمد حسین کنعانی زادگان با شوتی زیبا و اشتباه دریس به ثمر رساند تا نخستین گل خود را در لیگ نوزدهم زده باشد. کنعانی زادگان که در دیدار برابر نفت آبادان شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را برای اولین بار بدست آورد با شوتی از فاصله نزدیک به ۳۰ متری موفق به گلزنی شد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - صنعت نفت آبادان صفر/ سرخپوشان با پیروزی به مصاف شهرآورد رفتند


کنعانی که پس از حضور در استقلال، صحبت‌هایی جنجالی را علیه این باشگاه انجام داد، پس از حضور در تیم سرخپوش پایتخت با انتقاداتی از سوی هواداران روبرو شد و پس از پوشیدن پیراهن شماره ۶، زمانیکه امشب گلزنی کرد، شادی گل خود را به نمایش شماره پیراهنش رو به هواداران اختصاص داد.

همچنین یزله بخش بعدی شادی گل این مدافع جنوبی بود که پیش از این نیز با گلزنی برابر استقلال با پیراهن ملوان به حرکتی جنجالی از سوی او تبدیل شده بود و اکنون با گل برای پرسپولیس قصد داشت آن حرکت را تکرار کند.

با درخشش کنعانی در ترکیب اصلی تیم سرخپوش به نظر می‌رسد در دیدار دربی ۹۰ نیز او جای سید جلال حسینی مقابل استقلال بازی کند. او به همراه شجاع خلیل زاده عملکرد خوبی را ارائه داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار