مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم مطرح کرد؛

اجرای طرح‌های توسعه محلی در قم

ملک‌زاده گفت: طرح‌های توسعه محلی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت فعال شهروندان در شهر قم اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا ملک‌زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: با اجرای طرح‌های توسعه محلی در قم به دنبال فراهم کردن بستر‌های موردنیاز برای افزایش حضور شهروندان در حل مشکلات اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌ها هستیم.

او افزود: با اجرای این طرح، شهروندان نسبت به وجود آسیب‌های اجتماعی و لزوم مقابله با آن، بیش از گذشته حساس می‌شوند و سطح مشارکت خود در مباحث فرهنگی و اجتماعی را افزایش خواهند داد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم ادامه داد: اگر طرح‌های پیش‌بینی‌شده برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از درون محلات شهری آغاز شود و خانواده‌ها در آن مشارکت فعال داشته باشند، درصد موفقیت این طرح‌ها به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد.

ملک‌زاده گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان به‌خصوص مجموعه‌های مرتبط با مباحث فرهنگی و اجتماعی، وظیفه‌دارند با اجرای برنامه‌های تأثیرگذار، در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

او بیان کرد: همچنین از ظرفیت مساجد، بسیج و سایر مراکز فرهنگی مستقر در محلات برای اجرای موفق طرح استفاده خواهد شد تا با هم‌افزایی هرچه بیشتر، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در قم زمینه بروز و ظهور نداشته باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم  ادامه داد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد به‌عنوان تسهیلگران محلی از دیگر اقداماتی است که در اجرای این طرح موردتوجه خواهد بود.

انتهای پیام/الف

طرح‌های توسعه محلی در قم اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.