کاهش ۵۲ درصدی جانباختگان حوادث جاده‌ای در شهریور ماه سال جاری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: تلاش برای آرامش و امنیت مسافران و شهروندان با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرمانده انتظامی خراسان شمالی سردار"علیرضا مظاهری" با اشاره به اینکه پایان شهریور ماه با اوج مسافرت‌ها مواجه هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه در سطح محور‌های استان عوامل انتظامی و پلیس راه با قدرت پای کار هستند و با قدرت برای کاهش حوادث رانندگی تلاش می‌کنند.

او  با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون در حوزه جانباختگان حوادث رانندگی ۱۸ درصد کاهش داشتیم، افزود: در سال گذشته نیز با تلاش تمام کارکنان در حوزه‌های برون و درون شهری خوشبختانه توانستیم در بحث کاهش تصادفات و کاهش مجروحان و جانباختگان رتبه برتر را کسب کنیم.

سردار مظاهری با بیان اینکه تلاش برای تداوم این روند باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، یاد آور شد: روحیه جهادی و کار گروهی و خصوصا توکل به خداوند متعال باعث خواهد شد تا در اجرای ماموریت‌های محوله موفق باشیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در شهریور ماه سال جاری جانباختگان حوادث جاده‌ای ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است، گفت: تلاش برای آرامش و امنیت مسافران و شهروندان با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دارد.

سردار مظاهری در پایان ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل انتظامی استان در حوزه برقراری نظام و امنیت در ایام مختلف سال خصوصا ایام محرم، یاد آور شد: با توجه به اینکه در این ایام اکثر مردم در حال سفر هستند و زمینه سرقت نیز فراهم است لذا انتظار می‌رود تا با اجرای طرح‌های لازم از بروز جرایمی همچون سرقت پیشگیری شود.

انتهای پیام/ه

کاهش ۵۲ درصدی جانباختگان حوادث جاده‌ای در شهریور ماه سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.