هت تریک کالدرون مقابل اسکوچیچ/ سرمربی آرژانتینی در انتظار دربی

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران برای سومین بار مقابل دراگان اسکوچیچ به پیروی رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر رسید تا سرخپوشان با شکست برزیلی‌های ایران ۷ امتیازی شوند و در رده چهارم جدول قرار بگیرند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که پیش از این در لیگ عربستان با دراگان اسکوچیچ هم تقابل داشت، برای سومین بار این مربی را شکست داد تا هت تریک کند. کالدرون پیش از این در لیگ عربستان همراه با النصر موفق به شکست دادن شاگردان اسکو شده بود.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می‌رویم/ مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم


همچنین با این پیروزی، کالدرون و پرسپولیسی‌ها برخلاف استقلال و با پیروزی به مصاف دربی ۹۰ می‌روند و امیداور هستند تا به برد برسند. سرخپوشان در بازی سخت با صنعت نفت با ۵۱۵ پاس با دقت ۸۳% در مقابل ۳۰۰ پاس با دقت ۷۹% برتری محسوسی به برزیل ایران داشتند و به برد رسیدند.

به هرحال تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰، یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و باید دید برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود.  

در پایان لازم به ذکر است، کالدرون و استراماچونی، نخستین دربی خود در ایران را تجربه می‌کنند و به هرحال دیدار سختی برای ۲ مربی محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: پیکر کودک هشت ساله جان باخته در ورزشگاه آزادی به بیمارستان شماره ۲ منتقل شد/ حضور قاضی کشیک در محل حادثه


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.