اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس + تصاویر

زن آمریکایی بعد از دیدن کابوس وحشتناک با انجام دادن اقدام عجیب، به دردسر افتاد.

اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کابوس یک رؤیای وحشتناک و ناخوشایند است که دستگاه عصبی شخص را تحریک می‌کند و در نتیجه شخص به طور ناخودآگاه به آن پاسخ عصبی می‌دهد. زمانی که از خواب بیدار می‌شویم و می‌فهمیم که همه وحشت‌هایی که داشتیم خوابی بیش نبوده، تسکین می‌یابیم و خیالمان راحت می‌شود، اما جینا ایوانس یکی از ساکنان کالیفورنیا آمریکا آن‌ قدر خوش شانس نبود که از بیدار شدن بعد از کابوس خوشحال شود.

او در خواب دید که سارقان برای سرقت حلقه عروسی‌اش به دنبالش هستند و او در ناامیدی تمام، حلقه خود را در دهانش فرو کرد و بلعید، اما وقتی از خواب بیدار شد فهمید که این تنها یک خواب نبوده و واقعا حلقه خود را بلعیده است.

جینا موضوع را به همسرش گفت، اما او باور نکرد، با اصرار‌های زن در نهایت به بیمارستان رفتند. پزشکان پس از عکس برداری تأیید کردند که این حلقه در بدن بیمار قرار دارد. حلقه دارای جواهراتی مربع شکل بود، بنابراین به تشخیص پزشکان خروج آن بطور طبیعی از طریق روده‌ها ممکن بود، خطرناک باشد. در نتیجه جینا به اتاق عمل رفت تا حلقه عروسی او از طریق جراحی خارج شود.

خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شد و جینا دوباره حلقه عروسی را در دستانش کرد.

اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس+تصاویر

اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس+تصاویر

اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس+تصاویر

اقدام عجیب زن جوان بعد از دیدن کابوس+تصاویر

انتهای پیام/


کابوسی که به اتاق عمل ختم شد

برچسب ها: کابوس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.