آماده سازی پایانه‌های مرزی خوزستان برای خدمت رسانی به زائران حسینی

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انجام ۲۴ ساعته عملیات آماده سازی پایانه‌های مرزی استان برای خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در جلسه ستاد اربعین استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: زیر ساخت‌های جاده‌ای و گیت‌های ورود و خروج در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه براساس برنامه در حال انجام است و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران حسینی آماده خواهد شد.

او با بیان اینکه لکه گیری آسفالت جاده‌ها و خریداری لوازم مورد نیاز در گیت‌ها خریداری شده است، اظهار داشت: اکنون ۶ گروه سنگ کار و فعالیت ۲۴ساعته دیگر نیرو‌ها برای تکمیل کار‌های مورد نیاز مانند نصب نیوجرسی و خط کشی معابر نیز در دست اجرا است.

بهرامی نیا در ادامه افود: امسال در کنار بحث میزبانی از زائران در دو مرز شلمچه و چذابه، شهر اندیمشک خوزستان نیز بر اساس برنامه ریزی ویژه اربعین وزارت راه یکی از پس کرانه‌های مرز مهران تعیین شده است که کار خدمت رسانی در آن حوزه نیز بر عهده استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه ۱۰ استان معین برای پشتیبانی و تامین اتوبوس برای خوزستان مشخص شده است، اظهار داشت: جلسات هماهنگی با این ۱۰ استان انجام شده و وظایف تقسیم بندی شده است.

به گفته این مقام مسئول، بالغ بر ۱۵ درصد زائرانی که از مرز مهران وارد کشور می‌شوند به اندیمشک منتقل می‌شوند. ​

انتهای پیام/گ

بهسازی طریق الحسین درحال انجام است

برچسب ها: راهداری ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.