فرماندار شهرستان نیر:

رونق گردشگری با هدف توسعه اقتصادی شهرستان نیر دنبال می‌شود

فرماندار شهرستان نیر گفت: رونق گردشگری به منظور توسعه اقتصادی شهرستان نیر دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان نیر در کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مسیر توسعه و پیشرفت استان و بویژه نیر از گردشگری می‌گذرد، گفت: شهرستان نیر دروازه ورود به استان اردبیل است و سرمایه‌گذاری و توجه به امر گردشگری سبب رونق اقتصادی این شهرستان می‌شود.

او با اشاره به ۱۰ میلیون تردد در سال که در راه‌های مواصلاتی این شهرستان انجام می‌شود؛ وجود ۷ منطقه نمونه گردشگری در نیر که بیشترین تعداد در برش شهرستانی را موضوعی حائز اهمیت و پتانسیلی بی نظیر عنوان کرد.

فرماندار نیر افزود: سکنی گزیدن عشایر در شهرستان نیر، صنایع دستی این مردمان غیور و همچنین روستا‌های زیبای موجود ظرفیتی بلقوه برای جذب گردشگر است.

امامی برگزاری جشنواره‌ها در این شهرستان را یکی از اقدامات تاثیرگذار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عنوان کرد و گفت: فعالیت‌هایی که در این شهرستان در حوزه‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری، میراث و صنایع دستی انجام شده قابل تقدیر است.

او در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی استان خواستار تمرکز برای معرفی شهرستان نیر به عنوان یک از قطب‌های گردشگری استان و حتی کشور شد.

انتهای پیام/ح

وجود ۷ منطقه نمونه گردشگری در شهرستان نیر

برچسب ها: گردشگری ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.