مدیرکل بنیاد ایلام:

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه برکت جامعه هستند

مدیرکل بنیاد ایلام بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه برکت جامعه و پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار، معنویت و شهادت در جامعه هستند، چرا که آنان با خداوند معامله کرده اند و رضایت پروردگار متعال را مقدم بر همه امور دانسته اند.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه برکت جامعه هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسدالله تولیده  با خانواده معظم شهیدان والامقام «سید طهماسب آقاجانی» و «حمدالله فاضلی» و همچنین جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «هوشنگ خاوری» دیدار و از مقام والای ایشان تجلیل کرد.

تولیده در این دیدار‌ها خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مایه برکت جامعه دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار، معنویت و شهادت در جامعه هستند، چرا که آنان با خداوند معامله کرده‌اند و رضایت پروردگار متعال را مقدم بر همه امور دانستند و از این رو تکریم و تجلیل از آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.

او جایگاه شهدا و ایثارگران در نظام اسلامی را جایگاهی با عظمت و والا دانست و افزود: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی، حاصل مجاهدت و رشادت این عزیزان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است. از این رو قدر و منزلت این جانفشانی آنان با پاداش‌های دنیوی، قابل محاسبه نخواهد بود.

انتهای پیام/اس

دیدار مدیرکل بنیاد با خانواده های شهدا و ایثارگران

برچسب ها: بنیادشهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.