انهدام باند ۳ فقره سارقان لوازم خودرو در پایتخت

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری ۲ مرد و یک زن که با تشکیل باندی اقدام به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محله قلهک می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد قدیمی رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک گفت: ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک با تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان وقوع سرقت از داخل خودرواش قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور تیم انتظامی گشت کلانتری قلهک در محل اعلامی، شاکی به گشت انتظامی کلانتری مراجعه و اظهار داشت: با خودروام برای گرفتن لباس به این خیابان مراجعه کرده ام و پس از پارک خودرو در کنار خیابان به داخل مزون لباس رفته و لباسم را تحویل گرفتم. پس از اینکه لباسم را داخل خودرو گذاشتم برای خرید تعدادی اقلام به سوپر مارکتی که چند قدم پایین‌تر است مراجعه کردم. ولی پس از بازگشت متوجه شدم که شیشه اتومبیلم شکسته و لباسی که داخل خودرو گذاشته بودم، سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دریافت شکایت تحقیقات پلیسی آغازشد، تحقیقات میدانی پلیس حکایت از این داشت: یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با ۲ سرنشین مرد و یک زن در کنار خودروی مالباخته پارک و پس از پیاده شدن ۲ سرنشین، راننده خودرو حرکت و سرنشین مرد با شکاندن شیشه خودرو، زن سارق لباس مالباخته را سرقت و سپس هر ۲ با دور زدن راننده خودرو، سوار بر خودرو شده و از محل گریخته اند.

سرهنگ قدیمی بیان داشت: با به دست آوردن مشخصات پلاک انتظامی خودرو، با هماهنگی مقام قضائی مالک خودرو شناسایی و سپس دستگیرشد، ولی به دست آمد که در روز حادثه خودرو در اختیار برادر وی بوده است.

کلانتر محله قلهک با اشاره به اینکه با دست آوردن سرنخ‌های جدیدی از پرونده برادر مالک خودرو به عنوان اولین متهم پرونده دستگیر شد، افزود: برادر مالک خودرو پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی خود با همکاری دو همدستش اعتراف کردند و به دنبال آن هر ۲ متهم دیگر پرونده در ۲ عملیات مستقل و جداگانه‌ای دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک اعلام کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم و محتویات داخل خودرو و کیف‌های زنانه کشف شد که با توجه به محتویات کیف‌ها تا کنون ۷ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

وی در پایان افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی تمام مال باختگان و کشف سایر جرائم متهمان ادامه دارد و متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار