جدا سازی ورودی و خروجی پایانه مسافربری برکت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مسیر ورودی و خروجی پایانه مسافربری برکت در شهرستان مهران که محل تردد زائران اربعین است، جداسازی شد.

جدا سازی ورودی و خروجی پایانه مسافربری برکت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمد کرمی گفت: این پایانه در ایام اربعین حسینی با ازدحام بسیار زیاد مواجه و مشکلاتی برای رانندگان و زائران ایجاد می‌شد که امسال با جداسازی مسیر ورود و خروج اتوبوس‌ها بوسیله یک زیرگذر و ۲ کنارگذر، این مشکلات برطرف می‌شود.

او افزود: مسیر جدا برای ورود اتوبوس‌ها به این پایانه از سمت کمربندی شرقی مهران احداث شده است و خروج آن‌ها نیز از مسیر سابق انجام می‌شود.

کرمی با بیان اینکه در پایانه‌های بزرگ کشور به طور معمول در شبانه روز بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ اتوبوس تردد می‌کند، اضافه کرد: در اوج تردد زائران اربعین تعداد اتوبوس‌های این پایانه به حدود ۲ هزار دستگاه در شبانه روز می‌رسد.

کرمی اظهار کرد: مدیریت این تعداد اتوبوس و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی آنهم در زمانی کوتاه به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد و جداسازی مسیر ورودی و خروجی کار بزرگی بود که در این زمینه انجام شد.

او تاکید کرد: پایانه مسافربری برکت در نزدیکی مرز مهران با هدف ساماندهی تردد و جابجایی مسافران اربعین توسط اتوبوس‌های بین شهری با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: علاوه بر جداسازی مسیر ورود و خروج اتوبوس ها، محوطه پایانه برکت نیز ساماندهی شده و سکو‌های پارک سوار مسافران به سایه بان تجهیز شده است.

کرمی افزود: همچنین با هدف کاهش سوانح جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی برای رانندگان جایگاه استراحت ایجاد شده است.

انتهای پیام/اس

ورودی و خروجی پایانه مسافربری برکت جدا شد

برچسب ها: استانداری ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.