وجود ماموریت‌‌های زیاد در بازی Ghost Recon Breakpoint

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی Ghost Recon Breakpoint در کنار ماموریت‌های اصلی، دارای تعداد بسیار زیادی ماموریت جانبی خواهد بود.

وجود ماموریت‌‌های زیاد در بازی Ghost Recon Breakpointبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مجموعه‌های پرطرفدار شرکت یوبیسافت، مجموعه Ghost Recon بوده و شرکت یوبیسافت در حال کار روی نسخه جدید این مجموعه که Breakpoint نام دارد، است. این شرکت اعلام کرده که عنوان مذکور قرار است در تاریخ ۴ اکتبر در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد و با توجه به تریلر‌های منتشر شده از این بازی، ظاهرا عنوان مذکور یکی از بازی‌های سطح بالا در بین عناوین هم‌رده خود در زمان انتشار خواهد بود.

یکی از مواردی که هرگز نمی‌توان در بازی‌های شرکت یوبیسافت از آن ایراد گرفت، محتوای بازی‌هاست؛ این شرکت همواره سعی کرده است در تمامی عناوین خود از توان حداکثری برای تولید محتوا استفاده کند و گیم پلی بازی‌های ساخته شده توسط این شرکت به چند ده ساعت هم می‌رسد؛ چرا که در عناوین جهان باز این شرکت حتما با اتمام مراحل مربوط به داستان اصلی بازی باز هم مراحلی متفرقه وجود دارد که گیمر آن‌ها را به انتها نرسانده است و تمام کردن همه‌ی آن‌ها نیازمند وقت بسیار زیادی است.

وجود ماموریت‌‌های زیاد در بازی Ghost Recon Breakpoint

مدیر ساخت بازی Breakpoint به تازگی اعلام کرده است که این بازی قرار است دارای ماموریت‌های زیادی در کنار ماموریت‌های اصلی بازی باشد که گیمر‌ها با انجام این ماموریت‌ها می‌توانند گیم پلی بازی را به میزان بسیار زیادی بالا ببرند. او همچنین گفت که داستان اصلی بازی درباره شخصیتی به نام Cole D. Walker است که گیمر کنترل این شخصیت را بر عهده خواهد داشت؛ همچنین گیمر می‌تواند در کنار انجام ماموریت‌هایی که به این شخصیت مربوط می‌شود، فعالیت‌های جانبی دیگری را نیز انجام دهد که یکی از آن‌ها ملاقات با شخصیت‌های دیگر است که هرکدام در نقطه‌ای خاص از محیط بازی قرار دارند.


بیشتر بخوانید: امکان استفاده از چند شخصیت مختلف در بازی Watch Dogs: Legion


با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Ghost Recon Breakpoint باید تا زمان عرضه آن در ۴ اکتبر برای کنسول‌های PS۴، Xbox One و پلفرم کامپیوتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

گیم پلی طولانی بازی Ghost Recon Breakpoint 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار