آغاز سال تحصیلی جدید جامعه الزهرا (س)

سال تحصیلی جدید مرکز حوزوی جامعه الزهرا (س) با حضور آیت‌الله اعرافی و آیت‌الله سعیدی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ جامعه الزهرا (س) ظهر امروز با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن بیداری اسلامی برگزار شد.

آیات سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم، مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا، طلاب و دانش‌پژوهان این مرکز حوزوی حضور داشتند.

مدیر جامعه الزهرا (س) در این مراسم با اشاره به پذیرش بیش از ۲۰ هزار طلبه در سال جاری توسط این مرکز حوزوی گفت: ۲۳۰۰ نفر در سال تحصیلی جدید در این مرکز پذیرش‌شده‌اند.

او اعزام مبلغ جامعه الزهرا (س) را موردتوجه قرار داد و افزود: ۷۲۰ مبلغ به خارج کشور و حدود دو هزار مبلغ به داخل کشور اعزام شدند که هیچ پرداختی در این زمینه صورت نگرفت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این آیین تجهیز طلاب به هویت اخلاقی را همزمان با آغاز سال تحصیلی خواستار شد و تصریح کرد: روحانیت هم مانند دیگر اقشار همواره با آسیب‌های اخلاقی روبرو بوده است که اگر زیرساخت‌های اخلاقی در حوزه‌ها استوار نگردد آسیب می‌بینیم.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه حوزه و روحانیت در اوج شکوه و تعالی قرار دارد، ادامه داد: به برگت امام و خون شهدا اسلام در متن زندگی قرار گرفت و حوزه علمیه چنین گسترشی پیدا کرد که باید در این شرایط با کار‌ها و اقدامات جدی‌تر حوزه‌ها را به جایگاه واقعی خود رساند.

مرثیه‌خوانی حاج عباس حیدرزاده همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در پایان نیز از برگزیدگان ششمین دوره مسابقه علمی کوثر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/الف

سال تحصیلی جدید جامعه الزهرا (س) آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار