۴ رام به قطار شهری اضافه می‌شود

مدیر عامل شرکت متروی اصفهان گفت: با افزایش چهار رام شهری در خط یک مترو، کاهش سرفاصله زمانی حرکت به زودی اتفاق می افتد.

علیرضا فاتحی مدیر عامل شرکت مترو اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: خط یک مترو اصفهان اسفند  سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری حدود سه هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و درحال حاضر این خط با ۱۲ رام، از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۹:۳۰ دقیقه شب با سر فاصله ۱۱ دقیقه در حال فعالیت است.

او ادامه داد: همزمان با بازگشایی مدارس ۴ رام شهری به ۱۲ رام دیگر اضافه می‌شود و این موضوع کاهش فاصله زمانی رام‌ها و همچنین جابه جایی روزانه صد هزار مسافر را در پی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت مترو اصفهان افزود: روزانه هفتاد هزار نفر با قطار شهری جا به جا می‌شوند که هدف از افزایش رام ها، کاهش سر فاصله زمانی بین رام هاو ترغیب همشهریان برای استفاده بیشتر از این وسلیه ایمن و پاک است.

فاتحی درباره سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو افزود:در تمام ایستگاه‌های مترو  در داخل و حتی خارج از کشور به دلایل امنیتی سرویس‌های بهداشتی وجود ندارد، اما می‌توان در مجاورت ایستگاه‌های مترو، این شرایط را فراهم کرد.

او افزود: قطار شهری در هر کیلومتر، برای  پنجاه نفر اشتغال زایی می کند و در حال حاضر حدود هزار نفر مشغول به کارند.

فاتحی گفت:به منظور ایجاد ترافیک روان انتظار می‌رود شهروندان برای کاهش ترافیک، هزینه‌ها و کمک به کاهش آلودگی هوا برای انجام سفر‌های درون شهری خود از این قطار شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/ی
 


کاهش آلودگی هوا با افزایش استفاده از مترو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.