حسن روشن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

استراماچونی، مربی نیست/ اگر اشتباهات فتحی ادامه داشته باشد، پوست او را می‌کنیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشکل آبی‌ها مدیریت کلان این باشگاه است و این موضوع به مدیریت فنی هم منتقل شده است.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قانون ۹۰ به ۱۰ که قرار است در بازی این هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران برگزار شود، گفت: در همه جای دنیا هر تیمی استادیوم خاص خودش را دارد و هیچ جای بحثی باقی نمی‌ماند. اما در ایران کنترل این موضوع سخت است. نمی‌توان این موضوع را کنترل کرد. مگر می‌شود فقط ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار پرسپولیسی‌ها گذاشت؟ ورزشگاه را آتش می‌زنند. اگر می‌گفتند ۶۰ به ۴۰ باشد باز منطقی‌تر بود، اما قانون ۹۰ به ۱۰ در این بازی شدنی نیست.

متوجه شدیم که استراماچونی هم مربی نیست

او درمورد شرایط استقلال در دربی و احتمال بخشیده شدن فرشید اسماعیلی برای حضور در این بازی  گفت: حضور یک بازیکن که تاثیری ندارد. اما استقلال در کل وضعیت خوبی ندارد. یواش یواش متوجه می‌شویم که استراماچونی هم مربی نیست. شاید دلال است. نمی‌دانم چگونه می‌خواهد جواب هواداران را بدهد. البته این گونه بازی‌ها را نمی‌توان پیشبینی کرد، اما تصور می‌کنم که استقلال  مقابل پرسپولیس شکست خواهد خورد.


بیشتر بخوانید: زمان بلیت فروشی دربی مشخص شد


برانکو فقط یک روانشناس خوب بود

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص اخراج برانکو (سرمربی سابق پرسپولیس تهران) از هدایت الاهلی عربستان گفت: وقتی برانکو در ایران بود، من می‌گفتم که او هم مربی نیست، بلکه دکترای روانشناسی است. به عنوان دکتر روانشناس در کنار بلاژویچ (سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال) به ایران آمد. بعد‌ها دادکان به او بها داد و با همان روانشناس بودنش به پرسپولیس آمد. پرسپولیس سکوی خوبی برای او بود و راهی عربستان شد. عرب‌ها را من می‌شناسم و اگر ۲ بازی را ببازند سریع مربی خود را اخراج می‌کنند.

فتحی آدم وزیر است

روشن درمورد جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان گفت: فتحی آدم وزیر است. افرادی هم که دور و اطراف وزیر حضور دارند موافق ماندن فتحی در استقلال هستند. من انتقاد‌های خودم را جلوی فتحی عنوان کردم.


بیشتر بخوانید: دربی اولی‌های تیم فوتبال استقلال


او درباره اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال گفت: مدیریت استقلال ضعیف است. من در آن جلسه در حضور فتحی به او یادآوری کردم که باشگاه کمیته فنی ندارد. اگر هم داشته باشد، افراد این کمیته اختیاری ندارند. باید افراد کمیته فنی قرارداد داشته باشند و فقط با داشتن حکم کاری نمی‌توان انجام داد. باید افراد کمیته فنی قراردادی ۳ تا ۵ ساله داشته باشند و هر هفته با سرمربی تیم جلسه برگزار کنند و همه مسائل فنی را در آن جلسات عنوان کنند.

اگر اشتباهات مدیریت استقلال ادامه داشته باشد، پوست فتحی را می‌کنیم

او ادامه داد: ایراد بعدی باشگاه نداشتن کمیته اخلاق است. من به وزیر ورزش گفتم زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، مدیر عامل استقلال را سالی یک بار می‌دیدم. آن هم وقتی بود که بازی دربی را با برد یا باخت پشت سر می‌گذاشتیم. حالا مدیر عامل استقلال می‌گوید در اردوی ترکیه یخ نداشتیم و من هم گفتم بی خود می‌کنید که به اردو می‌روید. الآن در باشگاه یک کمیته پیشکسوتان داریم که در اتاق آن، ۳ نفر نمی‌توانند بایستند. البته وزیر هم انتقاد‌هایی از فتحی کرد، اما اعلام کرد که قصد تغییر در مدیریت استقلال را ندارد. اگر اشتباهات مدیریت استقلال ادامه داشته باشد، پوست فتحی را می‌کنیم.

قرارداد استراماچونی را دلالان بستند

روشن درخصوص تبعات شکست احتمالی استقلال در بازی دربی گفت: در صورت برد یا باخت استقلال در این بازی، استراماچونی فرقی برای ما ندارد. ابتدا باید بدانیم قراردادی که با این مربی بستند چگونه است. من احتمال می‌دهم قرارداد استراماچونی را دلالان بستند. الآن می‌تواند بگوید تیم را من نبستم. اگر مربی عوض شود هم، مربی جدید می‌گوید تیم را من نبستم. در حال حاضر باید مدیریت استقلال اصلاح شود تا تیم اوضاع بهتری داشته باشد. وقتی مدیریت کلان تیم مشکل دارد، مدیریت فنی هم ایراد خواهد داشت.

استراماچونی مربی نیست/ اگر اشتباهات فتحی ادامه داشته باشد، پوست او را می‌کنیم

وزیر قول داد که هیچ تهدیدی درخصوص حذف استقلال از آسیا وجود نخواهد داشت

روشن درخصوص وضعیت مطالبات استقلال که صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را با مشکل مواجه کرده است گفت: وزیر ورزش در همان جلسه با پیشکسوتان از پرداخت پول به باشگاه صحبت کرد و گفت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. وزیر قول داد که هیچ تهدیدی درخصوص حذف استقلال از آسیا وجود نخواهد داشت.

برای شلاق خوردنم حاضرم بلیت فروشی کنم

پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد حکمی که از سوی افتخاری، مدیرعامل پیشین این باشگاه علیه او صادرشده است گفت: کمیته اخلاق افتخاری را ۵ سال محروم کرد و به پرداخت ۵۰ میلیون تومان محکوم کرد. حالا او اعتراض دارد که چرا من با او لقب اختاپوس را دادم. به هر حال من اعتراضی به این حکم ندارم. البته حکم افتخاری جعل اسناد آکادمی باشگاه است. حاضرم حکم من را در ورزشگاه شهید شیرودی اجرا کنند و برای این موضوع هم بلیت فروشی خواهیم کرد و پول آن را به کهریزک می‌دهیم تا حداقل یک سودی داشته باشم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
قرارداد استراماچونی خوب نیست
عملکردش هم ضعیفه..
وقت تلف نکنید.. عوضش کنید تا دیر نشده و این فصل را هم از دست ندادیم...
خودتون را مدیون هوادار نکنید..
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
یعنی هر موقع این حسن روشن حرف میزنه یاد مسعود فراستی میوفتم ، همیشه منتقده به همه چیزو همه کس
Germany
بهنام
۰۰:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
درود بر شرف حسن روشن هر موقع او را میبینم یاد بازی‌های زیبایش می‌افتم واقعاً بازیکن با غیرتی بود الآن هم با غیریت است و حرفش را می‌زند.خداوند منان حافظش باشد و به او عمر طولانی عطا بفرماید انشاالله
آخرین اخبار