معاون فرماندار ابرکوه خبرداد؛

اجرای ۵ برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ابرکوه

معاون فرماندار ابرکوه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۵ برنامه مختلف فرهنگی و بصری در شهرستان ابرکوه اجرا می‌شود.

غلامرضا حیدری معاون فرماندار ابرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس  ۵ برنامه  مختلف فرهنگی و بصیرتی روز پنج شنبه چهارم مهرماه در محل مصلی شهدای محراب شهرستان ابرکوه اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سی و یک شهریور ماه همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود، افزود: مراسم غبار رویی گلزار شهدا ، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مراسم یادواره شهدای فصل پاییز ، شهدای عملیات ثامن الائمه و دیدار با خانواده های شهدا  از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ابرکوه است.

فرماندار ابرکوه به ضرورت هفته دفاع مقدس در جامعه پرداخت و عنوان کرد: دفاع مقدس یک معجزه الهی بود که ایثارگران از آن سربلند بیرون آمدند، ایثارگران منفعت خود را رها نموده و مصلحت دیگران را در نظر گرفتند و خواستار مرگ آگاهانه که همان شهادت است شدند ایثارگری در هر آیینی محبوب است و در نظام جمهوری اسلامی ایران وجه متمایز تری دارد.

فرهنگ شهادت و ایثاربرگرفته از نهضت عاشورایی است

او گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ شهادت و ایثاربرگرفته از نهضت عاشورایی است که می تواند امنیت و استقلال این کشور را برای همیشه تضمین کند فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مجموعه باور‌ها اعتقادات و اعمالی است که موجب وصول انسان به سوی کمال و مرگ در راه خدا می شود و این نظام مدیون خون شهیدان است.

معاون فرماندار ابرکوه تاکید کرد: کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان ابرکوه درمورد فضا سازی و نصب بنر و سنگر بندی با نماد عاشورایی در هفته دفاع مقدس و همچین حضور پرشور در برنامه‌های مختلف دفاع مقدس اقدامات و همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار