فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خبر داد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شاهرود

سرهنگ محمد خوشقدم از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: حضور ۲۰۰ راوی در ۲۰۰ مدرسه شهرستان، اعزام نمادین رزمندگان در ۳۰ مدرسه با عنوان "کاروان معرکه عاشقی"نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اهدای ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم، پیاده‌روی خانوادگی، جام فوتسال و والیبال یادواره سرداران شهید از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود است.

او افزود: همایش مداحان و هیئت‌های مذهبی، همایش میقات الصالحین قبل از نماز جمعه، فصل پروانه شدن ویژه بانوان بسیجی، جشنواره فراخوان عکس دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا نیز از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود است.

خوشقدم افزود: اعزام کاروان خدمت با حضور نهاد‌ها و ادارات به محله‌های کم برخوردار، دیدار با خانواده‌های شهدا به صورت اکیپ با همراهی دستگاه‌های اجرایی، اعزام اکیپ‌های درمانی در روستاها، رژه موتوری، مهمانی لاله‌ها، مجمع علما و روحانیان بسیجی، همایش یاوران ولایت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دفاع مقدس را مظهر ایستادگی و ایثار خواند و تصریح کرد: درس و تجربه از هشت سال دفاع مقدس امروزه موجب پیروز‌ها در جبهه مقاومت در بسیاری از کشور‌های منطقه از جمله یمن، لبنان و فلسطین شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شاهرود

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.