برگزاری نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران و چین

نشست خبری پس از دیدار سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران و چین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در دور دوم مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا امروز (سه‌شنبه) به مصاف تیم چین رفت و در پایان موفق شد در۳ ست این تیم را شکست دهد.

نشست خبری پس از این دیدار با حضور سرمربیان هر ۲ تیم برگزار شد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: پیروزی سه بر صفر برابر چین توانست اعتماد به نفس را به ما برگرداند و چین هم نتوانست بازی کاملی را از خود به نمایش بگذارد.

او درباره تعویض زود هنگامش در ابتدای بازی بیان داشت: مجرد مقابل استرالیا دچار مصدومیت شد البته در روسیه هم همان درد را احساس می‌کرد. تصمیم پزشک این بود که او‌ مقابل چین بازی کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - چین ۰/ برد راحت سروقامتان مقابل مردان سرزمین اژد‌ها


سرمربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به سوالی درباره این که بازی دوستانه قبل از مسابقه با استرالیا اشتباه بود یا نه گفت: قدم به قدم باید جلو برویم‌. باید مسابقه دوستانه با استرالیا را انجام می دادیم چون پس از مسابقات روسیه و انتخابی المپیک بازی تدارکاتی را نداشتیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به شکست روز گذشته نیاز به تمرکز داشتیم و خوشبختانه امروز موفق بودیم. در ست دوم شاهد یک مسابقه نزدیک بودیم، اما در سایر ست‌ها کم اشتباه ظاهر شدیم و با مدیریت مسابقه توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم.

همچنین لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: در ابتدا باید تبریک‌ ویژه به مردم ایران و تماشاگران بگویم. امیدوارم دوباره شانس بازی برابر ایران را داشته باشیم و در فینال این اتفاق بیافتد تا بازیکنانمان بازهم چنین جو فوق الاده‌ای را تجربه کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار