قاسمی: فدراسیون دوومیدانی حمایتی از من نکرده است

دونده سرعتی کشورمان گفت: کیفیت لیگ دوومیدانی بد نبود، اما رکورد‌ها در همان حد و اندازه باقی ماند.

رضا قاسمی دونده سرعتی تیم دوومیدانی سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت لیگ دوومیدانی امسال اظهار کرد: امسال لیگ دوومیدانی نسبت به سال قبل بهتر بود، چون تیم سپاهان بعد از سال‌ها دوری از این رشته ورزشی با پیگیری‌های برکت رئیس هیئت دوومیدانی اصفهان برای حضور در لیگ امسال سرمایه گذاری کرد.  

برگزاری مسابقات ماده های سرعت در آفتاب انقلاب مناسب نیست 

قاسمی درباره وضعیت خودش در لیگ دوومیدانی بیان کرد: من توانستم در ماده ۱۰۰ متر مقام‌های اول و دوم کسب کنم و در ۴ در ۱۰۰ متر  مدال طلا گرفتم و در ۲۰۰ متر هم مقام پنجم کسب کردم. در مجموع کیفیت لیگ بد نبود، اما رکورد‌ها در همان حد و اندازه باقی ماند، چون برگزاری مسابقات ماده‌های سرعت در آفتاب انقلاب اصلا خوب نیست و سال به سال وضعیت بدتر می‌شود. ما ۵ ورزشکار بودیم که زیر ۲۰ ثانیه می‌دویدیم، اما اکنون هیچ کس نمی‌تواند بدود و  این ورزشگاه مقصر است. باد منفی  ورزشگاه برای ماده‌های سرعت دوومیدانی بد است و پیست تارتان هم خوب نیست. همه مسابقات در این ورزشگاه برگزار می‌شود و برای ورزشکاران دویدن در آفتاب انقلاب تکراری شده است.  


بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی


دونده سرعتی کشورمان درباره اینکه ورزشگاه آفتاب انقلاب اختصاصی دوومیدانی است، اظهار کرد: ما  ورزشگاه‌های خوبی هم در شیراز، مشهد، اصفهان  و کرج داریم چرا مسابقات دوومیدانی را در آن ورزشگاه‌ها برگزار نمی‌کنند؟

من از جیب خودم در دوومیدانی هزینه می کنم 

قاسمی درباره حمایت فدراسیون دوومیدانی از او بیان کرد:حمایت فدراسیون دوومیدانی برای من صفر بوده است و در این ۲ سال اخیر کاری برای من انجام ندادند و مبلغ قرارداد فصل گذشته با باشگاه استقلال را دریافت نکردم و این باعث ضرر رساندن به من و سایر ورزشکاران شده است. من نتوانستم هزینه مورد نیاز را انجام بدهم و از جیب خودم هزینه می‌کنم.  

او درباره اینکه خیلی از ورزشکاران دوومیدانی طرد شدند، گفت: بله براداران صمیمی، کاوه موسوی و چند ورزشکار دیگر المپیکی در دوومیدانی نیستند و آن‌ها اکنون کجا هستند؟وقتی ورزشکار از جیب خود هزینه کند و پولی هم نباشد انگیزه اش هم از بین می‌رود.  


بیشتر بخوانید: اهدای پاداش ارزی به ورزشکاران برتر لیگ دوومیدانی



بیشتر بخوانید: دوومیدانی کاران لهستانی به کارشان در لیگ ایران پایان دادند


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار