اجرای برنامه‌های متنوع دفاع مقدس در زرندیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از اجرای برنامه‌های متنوع دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.

اجرای برنامه‌های متنوع دفاع مقدس در زرندیه سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از ۴۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان و در راستای اجرای کنگره ملی و نقش امام در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین روح افزا افزود: بسیجیان و مردم شریف و عزیز شهرستان زرندیه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و خوبی را ارائه خواهند کرد که انشاء الله با ۴۰ عنوان برنامه بتوانیم به مباحث عظیم دفاع مقدس بپردازیم.

او اضافه کرد: از مهمترین این برنامه هاتجلیل از رزمندگان این شهرستان و همایش و اجتماع رزمندگان و سعی خواهد این برنامه‌ها در راستای کنگره ملی و نقش امام در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه بیان کرد: در همین راستا همایش شعر شهود به همت بسیج هنرمندان این شهرستان با محوریت برنامه‌های شهدا و دفاع مقدس و کنگره و شهدا برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: سایر برنامه‌ها هم بصورت برنامه‌های مشخص در قالب سرکشی از خانوداه‌های معظم شهدا، یادواره‌های شهدا، نمایشگا‌های مختلف دفاع مقدس، اعزام گرو‌های جهادی و سایر برنامه هاست که امیدواریم مورد عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) واقع بشود.

انتهای پیام / ج

اجرای ۴۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در زرندیه

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.