سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان:

زلزله سروآباد خسارتی نداشت

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: بامداد امروز ۲ زلزله در سروآباد به وقوع پیوست که در این حوادث خسارت مالی و جانی به مردم وارد نشده است.

زلزله‌های سروآباد بدون خسارتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه و ۵۴ ثانیه ۲۶ شهریور زلزله‌ای با قدرت ۴.۴ دهم ریشتر و زلزله دیگری نیز ساعت ۲ و ۱۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه بامداد امروز (۲۷ شهریور) به قدرت ۳.۴ ریشتر سروآباد کردستان را لرزاند.

محمد فلاحی افزود: براساس برآورد کارشناسان مدیریت بحران استان این زلزله‎ها خسارت جانی و مالی نداشته و تنها مردی ۲۴ ساله از اهالی روستا‌های توابع این شهرستان حین فرار به خاطر ترس از زلزله دچار پیچ خوردگی پا شده و شب گذشته نیز از بیمارستان ترخیص شده است.

او اضافه کرد: یک خانم ۳۷ ساله نیز بر اثر ترس بی هوش شده بود که نیرو‌های امدادی با حضور در محل وی را مداوا کرده اند و گزارشی از تخریب منازل و ابنیه‌ها نیز تاکنون از سوی فرمانداری شهرستان به این مدیریت ارسال نشده است.

زلزله ۴.۴ ریشتری این شهرستان به طول جغرافیایی ۴۶.۴ و عرض جغرافیایی ۳۵.۴۲ در عمق ۱۰ کیلومتر متری زمین به وقوع پیوسته و در ۱۲ کیلومتری سروآباد، ۲۳ کیلومتری مریوان و ۲۵ کیلومتری چناره بوده است.

زلزله ۳.۴ ریشتری نیز به طول جغرافیایی ۴۶.۳۶ و عرض جغرافیایی ۳۵.۴۰ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/ت

زلزله سروآباد را لرزاند

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.