مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تاکید کرد؛

کمک سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه پدافند غیرعامل

کارخایی گفت: شرط کارآمدی پدافند غیرعامل در استان سمنان توجه و کمک سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه این بخش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب پویش‌های اجتماعی حامی ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در استان باشند.

او افزود: شرط کارآمدی پدافند غیرعامل در استان سمنان توجه مردم به گفتمان و مبانی پدافند غیرعامل است که باید با کمک سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه این بخش تلاش کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خاطر نشان کرد: حمایت از سمن‌هایی که قصد همکاری با اداره کل پدافند غیرعامل برای گفتمان‌سازی را در این بخش دارند در دستور کار است و با این راهبرد می‌توان برای فرهنگ‌سازی موثر در این بخش اقدام کرد.

ایرج کارخایی ادامه داد: رسانه‌ها و مطبوعات در قالب‌های مختلف می‌توانند ترویج‌دهنده پدافند غیرعامل باشند و با افزایش آگاهی مردم می‌توان جامعه را از تاثیر منفی بسیاری از تهدید‌های سایبری در امان نگه داشت.

او تصریح کرد: تهدید‌های سایبری در هر لحظه می‌تواند برای دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌های اداری و عمومی کشور خطرناک باشد که با افزایش آگاهی و اتخاذ رویه‌های علمی می‌توان خسارت‌های احتمالی را به حداقل رساند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: توسعه اقتصادی روزافزون در کشور به مقابله با تهدید‌های سایبری وابسته است و با رفع مشکلات زیرساختی می‌توان خدمات‌رسانی ایمن‌تر به اقشار جامعه ارایه داد.

او اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در کنار توجه به مقوله زیرساخت‌ها برای در امان ماندن از تهدید‌های سایبری به رویکرد آموزش و فرهنگ‌سازی هم توجه کنند.

انتهای پیام / م

رسانه‌ها و مطبوعات در قالب‌های مختلف می‌توانند ترویج‌دهنده پدافند غیرعامل باشند

 

برچسب ها: استانداری ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار