فرمانده سپاه ناحیه میامی:

۷۵ برنامه شاخص شهرستان میامی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

سرهنگ غلامرضا فلاحتی گفت: شاخص‌ترین برنامه‌های این روز‌ها نمایشگاه تخصصی با ۴۰ غرفه و اجلاسیه شهدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضمن بیان اینکه در این ایام برنامه‌ریزی برای اجرای ۷۵ برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری و ... انجام‌شده است، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها برپایی نمایشگاه دفاع مقدس است.

او بابیان اینکه برای این نمایشگاه ۴۰ غرفه در نظر گرفته‌شده است، افزود: پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی، ادارات و نهاد‌های اجرایی و خدماتی، اقشار مردم، روستائیان و ... در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

فرمانده سپاه میامی بابیان اینکه دومین اجلاس شهدای شهرستان نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، ابراز کرد: اجلاسیه درواقع یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی میامی در طول سال محسوب می‌شود که دارای اهمیت زیاد است.

فلاحتی بابیان اینکه بازخوانی عملیات طریق‌القدس و تنگه چزابه به همراه روایت خوانی راویان دفاع مقدس در زمره برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای اجلاسیه شهدای میامی است که برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود، ابراز کرد: آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و اعزام اردو‌های جهادی به روستا‌های کمتر برخوردار، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ... در زمره محور‌ها و اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه دفاع مقدس با ۴۰ غرفه در میامی برپا می‌شود

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار