راه‌اندازی مجددا کارخانه اسید سیتریک/سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مجددا کارخانه اسید سیتریک با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن دارابی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه، گفت : کارخانه اسیدسیتریک تعدادی طلبکار دارد.

او گفت : شستا برای پرداخت این مطالبات اعلام آمادگی کرده و قرار است پیگیری‌های لازم در این زمینه در استان انجام شود.

دارابی افزود: به علاوه مقرر شد هم پروژه ریکاوری شود و هم ۴۰ میلیارد تومان برای سرمایه در گردش دوره سه ماهه این کارخانه تامین شود.

او مشکل دیگر این پروژه را بانک کشاورزی دانست و افزود: در این بخش نیز مقرر شد بانک کشاورزی برای ۲ سال به شرکت شستا بابت اقساط تنفس بدهد.

 فردا (۲۸ شهریورماه) محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف بازدید از چند طرح صنعتی و خدماتی و افتتاح پروژه مسکن مهر ۶۲۰ واحدی پاوه به استان کرمانشاه سفر کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مجددا کارخانه اسید سیتریک با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

احمد صفری گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید در کشور، پیگیری‌های بسیاری برای راه‌اندازی مجددا این کارخانه صورت گرفته است.

او با بیان اینکه کارخانه اسید سیتریک به علت بدهی اعلام ورشکستگی کرده بود، افزود: با پییگیر‌های مستمر با طلبکاران و شرکت شستا به‌عنوان متولی مشکل مرتفع شده است.

صفری به وضعیت بحرانی استان کرمانشاه به‌علت دارا بودن نرخ بالای بیکاری اشاره و گفت: با راه‌اندازی مجدد این کارخانه شرایط اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت با یادآوری سفر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، گفت: رحمانی در سفر به استان کرمانشاه قول راه‌اندازی مجدد این کارخانه را داد.

 

 

انتهای پیام/د

کارخانه اسیدسیتریک تعدادی طلبکار دارد

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
احسان
۱۹:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
اینجانب یکی از کارگران بیکار شده کارخانه اسیدسیتریک میباشم ، امید است بعد از گذشت سه سال و نیم از تعطیلی این کارخانه دوباره شاهد فعالیت دوباره این واحد صنعتی که در نوع خود کم نظیر است باشیم .
آخرین اخبار