برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در ایلام

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: کارگاه آموزشی مقدماتی کمک‌های اولیه با موضوع آسیب‌های ورزشی، تروما و مراقبت از زخم در شهرستان ایلام برگزار می‌گردد.

برگزاری کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در ایلام

خسروی نژاد رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: یک دوره کارگاه آموزشی مقدماتی کمک‌های اولیه با موضوع آسیب‌های ورزشی ، تروما و مراقبت از زخم با همکاری گروه برنامه ریزی آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: تمامی مربیان ، روسا و نواب رئیس هیات‌های ورزشی ، ورزشکاران، مدیران باشگاه‌های خصوصی وهمچنین علاقمندان به ورزش می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

خسروی نژاد بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره با انواع آسیب‌های ورزشی و راه‌های پیشگیری از آن و همچنین ارائه کمک‌های اولیه در حین آسیب‌های ورزشی آشنا خواهند شد.

او مطرح کرد: این دوره در روز شنبه ۳۰ شهریور ماه برگزار می‌گردد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام در رابطه با زمان و مکان برگزاری دوره اظهار کرد: این دوره در میدان میلاد شهر ایلام _ خانه جوانان و در ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

او افزود: حضور در این دوره برای تمامی شرکت کنندگان رایگان خواهد بود و در پایان به شرکت کنندگان دراین دوره گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه در ایلام برگزار می‌گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.