ماجرای احتکار کاغذ پشت یک نانوایی در یاسوج / تبدیل خانه ها به انبار

جانشین دادستان یاسوج گفت: پشت یکی از نانوایی‌ها به جای اینکه آرد انبار شده باشد کاغذ احتکار شده بود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان جانشین دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گفت: پشت یکی از نانوایی‌ها به جای اینکه آرد انبار شده باشد کاغذ احتکار شده بود که می‌توانست کاغذ ۶ ماه ادارات استان را تامین کند آن وقت از دولت انتقاد می‌شود که کاغذ نیست.

جانشین دادستان یاسوج افزود: مسئولان می‌گویند ۲۰۵۰ انبار در استان وجود دارد که تاکنون ۱۸۶۰ انبار ثبت شده که به لحاظ آماری تفاوتی با نشست گذشته مشاهده نمی‌شود.

او اظهار داشت: به گرانی مسکن ورود پیدا کردیم که یکی از علل گرانی مسکن همین انبارهاست.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب یاسوج افزود: در سطح شهر یاسوج نه تنها یک یا دو یا ۱۰۰ واحد، بلکه بیشتر از این آمار خانه به انبار تبدیل شده که در بازرسی‌ها خودم این موضوع را به عینه مشاهده کردم.

او با اشاره به اینکه تعداد انبار‌های استان بیش از آماری است که در جلسات اعلام می‌شود ادامه داد: در شهر لردگان چهارمحال و بختیاری به من گفتند که کالا‌های مورد نیازمان را از یاسوج تامین می‌کنیم بنابراین انبار بزرگی از کالا در این شهر وجود دارد که مسئولان از آن بی‌خبرند.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: متاسفانه تبدیل خانه‌ها به انبار نگهداری کالا هم اجاره خانه‌ها را بالا برده و هم باعث شده مردم استان خدمات مطلوبی دریافت نکنند.

ادیبان در پایان از سازمان جهاد کشاورزی تقدیر و عنوان کرد: خوشبختانه در یک ماه اخیر دغدغه مرغ را نداشته ایم و وضعیت تا حدودی بهبود یافته است.


بیشتر بخوانید: ۸ مدیرکل تعزیرات حکومتی در شرف تغییر


انتهای پیام/غ

علت گران مسکن در یاسوج انبار هاست

برچسب ها: قوه قضاییه ، احتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.