قاتل پیرمرد ۶۵ساله دستگیر شد

با سرعت عمل پلیس شهرستان نیکشهر قاتل پیرمردی ۶۵ ساله که بر سر اختلاف ملکی به قتل رسید در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سردار احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع تیراندازی در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه بیست و چهارم شهریورماه جاری در روستای "تَم تیلگ" از توابع بخش چاهان شهرستان نیکشهر مأموران پلیس بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مردی ۶۵ ساله ساکن روستای تم تیلگ پس از مشاجره لفظی با مردی میانسال از اهالی همان روستا بر اثر اصابت چند گلوله از ناحیه پهلو به قتل رسیده است.

سردار طاهری بیان کرد: تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و یک سری تحقیقات میدانی متهم به قتل را شناسایی و کمتر از یک ساعت از زمان قتل در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه اسلحه شکاری، ۱۵۲ فشنگ جنگی و ۱۴۶ فشنگ مشقی کلاش، ۱۲ فشنگ شکاری و ۶ تیغه خشاب کلاش کشف کردند.

او عنوان کرد: متهم به قتل که مردی ۵۵ ساله است در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل پس از مشاجره لفظی با مقتول در پی اختلاف ملکی اعتراف کرد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری قاتل در نیکشهر

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.