مدیر کل کمیته امداد استان سمنان :

اولین رویداد کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان برگزار شد

محسن مسعودیان گفت:نود دانشجو طی سه روز در این رویداد آموزش دیده و در پایان بهترین ایده‌های آن‌ها مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: این رویداد به مدت سه روز و به منظور آموزش به دانشجویان نخبه تحت پوشش کمیته امداد برای ایده پردازی و کارآفرینی برگزار شده است.

او افزود: در کل ۹۰ دانشجوی نخبه برای حضور در این رویداد انتخاب شده و اساتید مجرب مهمترین راهکار‌ها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی را به دانشجویان آموزش می‌دهند.

مسعودیان تصریح کرد: در پایان روز سوم بهترین ایده‌ها بر اساس داوری انتخاب شده و کمیته امداد استان جهت تجاری سازی و ایجاد کسب و کار از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد : هدف از این برنامه آموزش و توانمند سازی دانشجویان جهت ایده پردازی و آموزش اشتغال محور به دانشجویان فارغ التحصیل برای ورود به بازار کار و همنچنین حمایت فنی و مالی از ایده‌های برتر جهت تجاری سازی است.

منصوری مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان سمنان گفت: به صورت همه جانبه از طرح‌های خوب با در اختیار گذاشتن کارگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده حمایت خواهد شد.

او افزود: دانشگاه‌های استان با دانشجویان ممتاز ظرفیت خوبی برای استفاده و رفع مشکلات اشتغال در استان هستند و باید از این دانشجویان در جهت رفع مشکلات آب و کشاورزی و اشتغال استان بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام/ح

 ۹۰ دانشجوی نخبه برای حضور در رویداد کارآفرینی انتخاب شده است

برچسب ها: اشتغال ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار