محدویت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح در قزوین اعلام شد

فرمانده پلیس راهور استان قزوین، محدویت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریورماه را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسن پور فرمانده پلیس راهور استان قزوین کفت: محدودیت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار می‌شود از ساعت ۶ صبح تا نیم ساعت بعد از اتمام مراسم اجرا می‌شود.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های پل میدان قدس به سمت لشکر ۱۶ زرهی، میدان نصر به سمت میدان ارتش هم زیرگذر هم روگذرو هم کنارگذر، پل سرداران از روی پل به سمت میدان نصر، از شهروندان خواست مسیر‌هایی را انتخاب کنند تا دچار مشکل نشوند.

او با اشاره به اینکه پلیس با تمام ظرفیت‌ها برای اول مهر امادگی کامل دارد، گفت: برای بازگشایی مدارس، معابر روان سازی شده است تا والدین و دانش اموزان دغدغه‌ای برای رسیدن به مدرسه نداشته باشند.

فرمانده پلیس راهور استان با اشاره به گره‌های ترافیکی در اوایل سال تحصیلی گفت: در هفته اول مهر تراکم زیاد است چرا که سرویس مدارس مسیر‌ها را خوب انتخاب نکردند و برخی از اولیا هم از سرویس برای دانش آموزان استفاده نمی‌کنند که این هجمه موجب ترافیک خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور با اشاره به گره‌های ترافیکی در اوایل سال تحصیلی افزود: گره‌های ترافیکی مربوط به هفته‌های اول سال تحصیلی است، اما بعد از انتخاب مسیر‌های درست سرویس مدارس، ترافیک عادی می‌شود؛ با این حال پلیس در این ایام از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در معابر مستقر است.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه هیچ معبری در زمان بازگشایی مدارس بسته نمی‌شود گفت: برخی معابر که به دلیل فعالیت‌های عمرانی بسته بود هم بازگشایی می‌شود.

او  با اشاره به ایمن سازی تردد دانش آموزان با کمک عابریاران هم گفت: برای ۵ تقاطع عدل، خیام، آزادی، هلال احمر و شهرداری ۱۰ عابر یار تا ۱۵ مهر استقرار دارند.

همچنین از ۵۰۰ سرعت گیر شناسایی شده در سطح شهر ۲۰۰ سرعت گیر رنگ آمیزی شده و بقیه تا ۱۵ مهر رنگ آمیزی می‌شود؛ ۱۳۰ معبر مدرسه هم تا اول مهر خط کشی خواهد شد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه مجموع تصادفات در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال  ۲۲ درصد کاهش داشته  است ،گفت: فوتی‌ها ۱۳ درصد، جرحی ۱۵ درصد و خسارتی نیز ۲۳ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ک

محدویت‌های ترافیکی رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریورماه را اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.