در آستانه اربعین حسینی:

نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی اردبیل افزایش می‌یابد

معاون اداره کل راهداری استان اردبیل از افزایش نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در قالب طرح ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می‌شود.

او از احداث ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان اردبیل خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۳مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی فعال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تشکیل کمیته ویژه نظارت با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرائی را یادآور شد و تصریح کرد: از مجتمع‌ها و تیرپارک‌ها به صورت دوره‌ای، متوالی و سرزده با اولویت رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه ها و سرویس‌های بهداشتی و سایر خدمات ارائه شده توسط آن‌ها بازدید صورت گرفته و در جهت رفع نواقص احتمالی تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

عبدی بر کیفی‌سازی خدمات ارائه شده به مسافران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تاکید کرد و گفت: این مجتمع‌ها شامل رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه، فروشگاه خدمات خودرویی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و غذاخوری می‌باشند.

او تصریح کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جهت حمایت از سرمایه گذاران درسال رونق تولید به مجتمع‌هایی که پیشرفت فیزیکی خود را به بالای ۷۰ درصد برسانند ۴۸۰ میلیون تومان در قالب احداث رمپ‌های ورود، خروج و نصب تابلوی اطلاع رسانی کمک بلاعوض می‌کند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار