تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و نامی‌نو اصفهان به مصاف هم می روند

تیم‌های هیئت فوتبال خراسان رضوی و نامی‌نو اصفهان مهم‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فردا جمعه و در بیست و نهمین روز از شهریورماه ۹۸ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ششمین هفته خود را نیز پشت سر می‌گذارد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم نامی‌نو اصفهان یک پای برگزاری مهم‌ترین دیدار هفته است و شاگردان میترا چین‌سری در ششمین گام خود در لیگ امسال باید در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف تیم مدعی هیئت فوتبال خراسان رضوی بروند.

تیمی ۹ امتیازی که ۳ برد و ۲ شکست در کارنامه خود دارد و به‌دنبال جبران فاصله ۳ امتیازی خود با صدر جدول است.

در حالی که تیم هیئت فوتبال مشهد در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب مس رفسنجان شد، نامی‌نو در شهرکرد به مصاف دریژنو فرخ‌شهر رفت و با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ پیروز شد تا به دومین برد خود در لیگ امسال دست یابد.

البته وضعیت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در جدول رده‌بندی فعلاً چندان خوب نیست و نامی‌نو با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

سارا شیربیگی خانم گل فصل گذشته لیگ برتر که نقش زیادی در قهرمانی نامی‌نو داشت امسال از این تیم جدا شد و به هیئت فوتبال خراسان رضوی و تقابل فردای او با تیم و هم‌بازی‌های سابق خود از جذابیت‌های ویژه دیدار ۲ تیم است.

در سایر مسابقات مهم هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم صدر جدولی مس رفسنجان که ۱۲ امتیازی است و تفاصل گل بهتری نسبت به سایپا رده دومی دارد، به مصاف تیم دوازدهم جدول رده‌بندی یعنی پالایش نفت آبادان می‌رود.

همچنین سایپای مدعی که تنها تیم بدون شکست مسابقات محسوب شده و یک بازی نیز کمتر برگزار کرده است، مهمان ستارگان دشت ورامین خواهد بود که با ۹ امتیاز روی پله پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم دختران کویر مس کرمان نیز در این هفته استراحت دارد.

انتهای پیام/م

 

مصاف تیم‌های فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی و نامی‌نو اصفهان

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار