امیدواری اینفانتینو به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در بازی برابر کامبوج

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه‌ای ابراز امیدواری کرد که مسئولان ایرانی هر چه زودتر مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را حل کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فیفا، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا می‌گوید، ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال در ایران "غیرقابل قبول" است و باید لغو شود.

رئیس فیفا در بیانیه‌ای اظهار داشت: موضع فیفا "واضح و محکم است" و زنان باید اجازه داشته باشند" وارد استادیوم‌های فوتبال در کشور شوند.
اینفانتینو در این بیانیه گفت: امیدوارم که فدراسیون ایران و مقامات ایرانی تماس‌های مکرر ما برای رسیدگی به این وضعیت غیرقابل قبول را پذیرفته باشند.

او گفت: من به تازگی چندین بار با آن‌ها تماس گرفته ام و سازمان فیفا نیز همینطور. ما در حال حاضر هیاتی از اعضای فیفا در ایران داریم و من منتظر شنیدن خبر‌های خوب از آن‌ها هستم. ما می‌دانیم که مراحل و فرایند‌هایی وجود دارد که باید قبل از انجام این کار به روشی صحیح و ایمن انجام شود، اما اکنون زمان آن است که اوضاع تغییر کند و فیفا در انتظار تحولات مثبت است که از بازی‌های بعدی ایران در اکتبر شروع شود.
تیم ملی مردان ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در تاریخ ۱۰ اکتبر در ورزشگاه آزادی برابر کامبوج به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار