اطلاعات شارژر فوق‌ سریع Reno Ace اوپو منتشر شد + تصاویر

اوپو اطلاعات جدیدترین شارژر گوشی آینده خود را که قرار است همراه Reno Ace عرضه شود، منتشر کرد.

اطلاعات شارژر فوق‌ سریع Reno Ace اوپو منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو دیروز یکی دیگر از اطلاعات پرچمدار آینده خود را منتشر کرد. بر اساس این خبر، گوشی جدید این شرکت با نام Reno Ace دارای باتری است که می‌توان آن را در ۳۰ دقیقه به وسیله شارژر سریع، شارژ کرد. گفته می‌شود شارژر سریع این گوشی توانایی رسیدن به نرخ ۶۵ وات را دارد.

اکنون تمام این فناوری تحت نام 65W SuperVOOC Fast Charge 2.0 به تمام جهانیان معرفی شده است. البته این تمام ماجرا نیست، زیرا در کنار آن دو گزینه دیگر نیز وجود دارند که یکی 30W Wireless VOOC Flash Charge و دیگری VOOC Flash Charge 4.0 نام دارد. هر سه آن‌ها توانایی شارژ دستگاه جدید این شرکت را بهبود داده و آن را افزایش می‌دهند.

اطلاعات شارژر فوق‌ سریع Reno Ace اوپو منتشر شد


بیشتر بخوانید: انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویر 


اگر بخواهیم دقیق‌تر به این شارژر‌های جدید نگاه کنیم متوجه می‌شویم که SuperVOOC 2.0 در واقع مدل بعدی شارژ بسیار سریع SuperVOOC است که سال پیش همراه با ادیتش لامبورگینی اوپو Find X معرفی شد. از آن‌جایی که این الگوی فروش ادامه خواهد داشت، در نتیجه این وسیله همراه Reno Ace در ۱۰ اکتبر به بازار خواهد رسید. این شرکت چینی درباره نحوه شارژ شدن باتری گوشی جدید خود ادعای عجیبی دارد. این شرکت اعلام کرده است که باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری Reno Ace با این شارژ سریع جدید تنها در ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

علاوه بر این، تنها پنج دقیقه زمان لازم است که گوشی جدید اوپو بتواند ۲۷ درصد شارژ شود. این توانایی برای زمانی بسیار جذاب به نظر می‌رسد که شما در کمترین زمان به مقداری شارژ نیاز دارید که خارج از خانه خیالتان از روشن ماندن گوشی همراهمتان راحت باشد.

اطلاعات شارژر فوق‌ سریع Reno Ace اوپو منتشر شد

مطمئنا برای رسیدن به چنین سرعتی نیاز به استفاده از فناوری جدیدی است. اوپو برای رسیدن به چنین سرعت در شارژر‌های جدید خود از نیمه هادی‌های گالیم نیترید استفاده کرده است که باعث کاهش زمان شارژ و کاهش اندازه آداپتور می‌شوند. برای اطمینان از وجود حداکثر امنیت، در سراسر آداپتور، کابل و گوشی اقدامات امنیتی انجام شده است.

شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی VOOC Flash Charge در ۸۰ دقیقه می‌تواند یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را شارژ کند. این وسیله با استاندارد Qi سازگار است، بنابراین حتی دستگاه‌هایی که قادر به دریافت بیش از ۵ وات یا ۱۰ وات نیستند، می‌توانند از این فناوری استفاده کنند، البته مسلما به میزان محدودی از آن دسترسی خواهند داشت. اوپو برای جلوگیری از گرمای بیش از حد دستگاه و شارژر گفت که چندین طرح سخت افزاری و HDVC را به این وسایل اضافه می‌کند و همچنین قابلیت تشخیص جسم خارجی را نیز در این دستگاه‌ها خواهیم دید.

مدل VOOC 4.0 نیز توانایی رسیدن به ۳۰ وات را دارد و شرکت سازنده آن را "نسل بعدی Flash Charge برای همه" می‌نامد. در مقابل مدل VOOC 3.0 این شارژر ۱۲ درصد سریع‌تر است و در ۳۰ دقیقه می‌تواند شارژ گوشی را به ۶۷ درصد برساند. همچنین برای رسیدن میزان شارژ گوشی به ۱۰۰ درصد باید آن را ۷۳ دقیقه به گوشی متصل کرد. همه این مقادیر برای باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر است. به لطف الگوریتم بهینه‌سازی VFC، مدت زمان شارژ برای ۱۰ درصد نهایی ظرفیت باتری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

گوشی جدید اوپو با باتری فوق العاده سریع

برچسب ها: فناوری ، اوپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.