سرلشکر سلامی:

همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرز‌ها نداریم، گفت:همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند.

هیچ مشکلی در امنیت مرز‌ها نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان‌های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهار کرد: خوشبختانه با مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده‌ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می‌دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرز‌ها دارند، بحمدالله امنیت در این مرز‌ها در تراز بالا و اطمینان بخشی است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: مرز‌ها و امنیت آن‌ها در همه نقاط کشور، از جمله در خراسان شمالی که با کشور ترکمنستان هم‌مرز است مهم و حیاتی هستند.


بیشتر بخوانید:تلاش می‎کنیم وضعیت معیشت را بهتر کنیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از تلاش‌های استاندار خراسان شمالی برای توسعه جاده‌ای مرزی که کار مرزبانی را تسهیل می‌کند، افزود: امیدواریم با ارتقا و توسعه تلاش‌ها و به هم پیوستن این جاده‌ها سهولت‌های تردد نیز به نحو بهتری نسبت به گذشته انجام شود.

مردمان مرزنشین ما مدافع و پشتیبان معنوی نیرو‌های مرزبان ما هستند

وی در ادامه فلسفه اساسی حضور در مناطق مرزی را علاوه بر بازدید از مرز‌ها و حصول اطمینان از امنیت مرزها، توجه ویژه به زندگی مردمان این مناطق و تلاش و هم‌افزایی برای رفع نیاز‌ها و مشکلات فراروی آنان عنوان کرد و اظهار داشت: در واقع مردمان مرزنشین ما مکمل، مدافع و پشتیبان عمیق روحی و معنوی نیرو‌های مرزبان ما هستند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه مرز‌ها برای ما هویت بسیار مقدسی دارند، افزود: این قداست به این دلیل است که استقلال و تمامیت ارزی کشور ما از این نقاط شروع می‌شود و برای همین ما نیز تلاش می‌کنیم که در ابعاد معیشتی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی مرز‌ها تا حد ممکن اهتمام درخور و متناسب داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سپاه ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.