کمک تمامی ارگان ها و ادارات به آموزش و پرورش

امام جمعه آبادان گفت: همه نهاد ها ، ارگان ها و ادارات باید به آموزش وپرورش کمک کنند هم چنین باید نسبت به فرزندان خود و جامعه احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ومسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان  با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی ازمهم ترین نهاد ها وکاربردی ترین نهاد ها آموزش پرورش است و همه ی نهاد ها ، ارگان ها و ادارات باید به آموزش وپرورش کمک کنند هم چنین باید نسبت به فرزندان خود و جامعه احساس مسئولیت کنیم.

او با اشاره به همکاری آموزش وپرورش و منطقه آزاد اروند افزود: این دونهاد توانستند یک سوم نیازمندی های دانش آموزان درحوزه های نرم افزاری را تامین کنند ، از نهادها و ادارات خواستارم که به تامین لوازم مورد نیاز تحصیل دانش آموزان بی بضاعت را فراهم کنند.

امام جمعه آبادان در ادامه باتوجه به آغاز هفته ی دفاع مقدس گفت:امنیت امروز کشور ما برخاسته از ۸ سال دفاع مقدس است ، انقلاب مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و توانستیم درمقابل ابرقدرت ها ایستادگی ومقاومت کنیم نیز، دشمنان این کشور باید رابدانند که هرکجای این سرزمین پهناور بزنند ماهم جوابشان را خواهیم داد و همه ی مناطق آن ها را به جهنم تبدیل میکنیم.

حجت الاسلام ومسلمین ابراهیمی پور درادامه با اشاره به حمله پهبادهای یمنی به بزرگترین پالایشگاه نفت خام عربستان افزود:این پهبادها توانستند ازسامانه های دفاعی عبورکنند و آن ها را به خاک مذلت بکشانند.

او با اشاره به سخنان گران بهای مقام معظم رهبری گفت:مسئولان دنبال مذاکرات نباشند و این مذاکرات چیزی جز بدبختی وگرفتاری نیست مردم آینده نگرهستند و۴۰سال پیش انقلاب کردند راه علاج مشکلات جدی گرفتن ظرفیت های داخلی کشور وجوانان است که این فرمایشات لازم الاجرا وراهبردی هستند.

امام جمعه آبادان درادامه گفت:باید ازقوه ی قضاییه بابت خدماتی که ارائه میدهد قدردانی کنیم وخواستارم کهنیروی انتظامی بایدبا توزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهرازجمله افرادی که مجاورپل کابلی امام رضا درحال خرید وفروش موادمخدر هستندبرخورد جدی کند که این بزهکاران با ابروی شهربازی نکنند، همچنین آغوش قوه قضاییه برای رسیدگی به مشکلات باز است ، با هرکسی که به بیت المال تعدی وتعرض میکندبرخورد جدی خواهد کرد.

ابراهیمی پور درپایان ازصداوسیما شبکه ورزش ، سه سیما خواهش میکنم که مسابقات بسکتبال که این جوانان به نمایندگی ازایران راهی این مسابقات شدند را پخش کنند.

درپایان خطبه های آبادان از خردسالان رده ی سنی ۴تا۶سال که درمسابقات نقاشی شرکت کرده بودندجوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه شهرستان آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.